Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb een vraag, ik had de Emsisoft Online Armor firewall geïnstalleerd alles werkt goed.(dacht ik)
Maar als mijn screensaver moet opstarten na 15min doet hij dat de ene keer wel en de andere keer krijg ik een melding dit programma reageert niet.
Als ik de screensaver handmatig start doet hij het wel.
Ik heb hem met instellen van Armor toestemming gegeven en het vinkje geplaatst dat hij geen toestemming meer nodig had.(dus altijd toestemming gegeven)
Wat doe ik verkeerd?
Met de firewall van windows had/heb ik er geen last van.

Gr.abbs
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
abbs,

Kijk in Online Armor > Programma's.
Zorg ervoor dat er een vinkje staat bij 'vertrouwde verbergen'.

In de ideale situatie zie je dan geen enkel programma, of nog enkele al verwijderde programma's (grijze achtergrond).
Zie je toch nog andere programma's dan zijn die niet als vertrouwd ingesteld en zal Online Armor die programma's zeer nauwlettend in de gaten houden en kan er iets geblokkeerd worden.

Vertrouw je een programma, stel dit programma dan ook in als vertrouwd programma. Programma selecteren en onderin op 'vertrouwen' klikken.
Bijna alle vertrouwde programma's worden automatisch als vertrouwd programma ingesteld via een digitale handtekening in dat programm en/of via informatie in het Emsisoft Anti-Malware netwerk (http://www.isthisfilesafe.com" onclick="window.open(this.href);return false;)

Zie ook de FAQ hier en andere info op die site.
6
Mocht het alsnog niet lukken met die screensaver, geef dan aub even door welke screensaver dit is, welk besturingssysteem en welke versie van Online Armor.
7
ctrlaltdelete schreef:Mocht het alsnog niet lukken met die screensaver, geef dan aub even door welke screensaver dit is, welk besturingssysteem en welke versie van Online Armor.
Hallo,


Heb alles bij vertrouwd gezet.
Het rare is de ene keer doet hij het wel de andere keer niet.

Het gaat om deze screensaver (legaal) http://www.serenescreen.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Windows 7 64 bits
Online Armor free 6.0


Gr.abbs
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Is er iets te zien in Online Armor geschiedenis met betrekking tot deze screensaver?

Ik wilde zelf even testen hier maar kreeg wat gezeur dat ik geen juiste videokaart had...
(Ik test op een Dell Poweredge server met Windows server 2012 als OS en windows 7 x64 in Hyper-V)

Wat gebeurt er wanneer je de map waarin die screensaver is geïnstalleerd toevoegt aan de uitzonderingen in Online Armor (Opties > Uitzonderingen)
10
ctrlaltdelete schreef:Is er iets te zien in Online Armor geschiedenis met betrekking tot deze screensaver?

Ik wilde zelf even testen hier maar kreeg wat gezeur dat ik geen juiste videokaart had...
(Ik test op een Dell Poweredge server met Windows server 2012 als OS en windows 7 x64 in Hyper-V)

Wat gebeurt er wanneer je de map waarin die screensaver is geïnstalleerd toevoegt aan de uitzonderingen in Online Armor (Opties > Uitzonderingen)
Niks raar bij geschiedenis te zien
Heb de map toegevoegd 2x deed hij het daarna loop het programma weer vast.

Gr.abbs
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
Het viel mij op dat het setupbestand niet ondertekend was, als andere onderdelen ook niet voorzien zijn van een digital signature dan kan dat inderdaad wat vreemde problemen opleveren.

Probeer het volgende eens;

Open Online Armor > Opties > Algemeen.
Zet een vinkje bij 'Ook beta updates toestaan'.
Voer een handmatige update uit met Online Armor, je krijgt dan versie 7.0.0.1862.
PC opnieuw opstarten en kijken of er dan nog steeds een probleem is met die screensaver.

Het vinkje laten staan bij 'Ook beta updates toestaan' totdat versie 7.0.0.1862 (of hoger) is uitgebracht als stable release.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”