Plaats reactie
1
Hoi,

Binnenkort zou ik mijn laptop graag opnieuw van een clean install voorzien. Momenteel maak ik gebruik van de evaluatieversie van Emsisoft Online Armor welke over 8 dagen verloopt.
Voor EAM maak ik zo nu en dan gebruik van jullie speciale actie. Ik vroeg me af hoe ik EAM dan opnieuw moet configureren om diezelfde downloadlink en licentie(duur) te behouden?

Wat Online Armor betreft vermoed ik dat er weinig moet gebeuren, die zal zelf wel uitmaken hoe ver de evaluatieversie al gevorderd is?
Met vriendelijke groet,
Mako

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators
2
Mako,

Online Armor's trial periode wordt gekoppeld aan een machine-id. Op die manier kan een 30-dagen trial niet meerdere malen op dezelfde computer worden gebruikt. Kies bij installatie voor de gratis versie, dan mis je bijna niets.

Emsisoft Anti-Malware kan maximaal 3 x per 24 uur op een andere computer worden geactiveerd. Gebeurt dit vaker, dan zal er een bericht verschijnen dat je even moet wachten voordat die licentie kan worden geactiveerd. Het zal dus geen enkel probleem zijn om Emsisoft Anti-Malware weer opnieuw te installeren op je eigen PC. Controleer daarna voor de zekerheid wel even of je referral-id hetzelfde is gebleven. Dat kan je doen door in Emsisoft Anti-Malware op het gele referral reward blokje te klikken in het licentievenster.
3
Hoi,

Intussen is de herinstallatie van Windows doorgevoerd. Geen problemen gehad met de licentie van EAM :good:.
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Mako

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”