Plaats reactie
1
Hallo beste mensen.

Ik heb een probleempje met de online armor firewall die niet meer vanzelf op wilt starten.

Ik heb de online armor firewall met de 30 dagen probeerversie geinstalleerd en toen dit verlopen was met de aanwijzingen overgegaan op de free versie.
Vanaf dat moment start de online armor firewall al niet meer vanzelf op en moet ik deze elke handmatig aanzetten bij start - alle programma's - online armor.

Als ik de online armor firewall handmatig heb gestart en ik open dan opties - algemeen staat daar gewoon een vinkje bij online armor bij het opstarten van de computer starten maar toch start de online armor firewall niet vanzelf op.

Kan iemand mij helpen dit te herstellen het liefst op een manier zonder dat ik de online armor firewall moet verwijderen en opnieuw er op te zetten? alvast bedankt.

Steffie
2
steffie,

Kun je dat vinkje van "Online Armor bij het opstarten van de computer starten" een keer verwijderen en dan weer aanvinken zodat er weer een vinkje komt te staan?
Kijk eens of dat het probleem verhelpt.
3
Beste ctrlaltdelete,

Ik voel met nu zo dom dat ik dat niet zelf heb geprobeerd omdat het misschien wel te voor de hand liggend was. :-[
Maar het heeft wel gewerkt en de online armor firewall start weer als vanouds van zelf op.

:dank:

Steffie
5
Beste ctrlaltdelete,

Als ik iets niet weet kijk ik altijd op de volgende website daar staat een hele handleiding van de online armor firewall.
http://www.online-armor-firewall.nl/faq.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier kan je eigenlijk alles vinden over meldingen van onbekende programmatuur en dingen veiliger starten en hoe je meldingen moet afhandelen.
Op deze manier kom ik er zelf altijd wel uit en als dit is een keer niet lukt zal ik het zeker hier weer vragen.

:dank:

Steffie
7
Beste ctrlaltdelete,

De website had ik al in een bericht van u gezien maar wilde ermee zeggen dat ik die ook gebruik.

Vandaag kreeg ik bij het opstarten ineens dit scherm te zien heeft dat te maken met het in en uitschakelen van het vinkje bij "Online Armor bij het opstarten van de computer starten".
Afbeelding Steffie
8
Steffie,

Klik in dat venster op Beperkte gratis versie en dan zou Online Armor dat niet weer moeten vragen.

Kan dat zelf niet testen op dit moment, ik gebruik een andere (Beta) Premium versie van Online Armor.
9
Beste ctrlaltdelete,

Bij dat scherm heb ik ook direct weer de beperkte versie gekozen en op volgende geklikt.
Als ik deze melding nog een keer krijg laat ik het wel weer weten.

Steffie
10
Beste ctrlaltdelete,

Ik wil even melden dat ik geen melding meer heb gehad over het kiezen van het gewenste licentie model van de online armor firewall.
Hij start ook nog steeds vanzelf op dus het probleem met de online armor firewall is helemaal opgelost.

Nogmaals een heel erg dank je wel voor de aanwijzingen en een heel fijn weekend en een fijne vaderdag morgen als je vader bent. :lol:

Steffie
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”