Plaats reactie
1
Goede avond,

heb onlangs windows10 op mijn pc geïnstalleerd.

En ik gebruik verder Bitdefender Total Security 2015.
Daar gebruikte ik bitdefender wallet op.
Maar na de installatie van windows10 moest ik bitdefender opnieuw installeren met behoud van gegevens.
Nu wil ik de bestaande database importeren maar dat werkt niet.
Nu kan ik wel een nieuwe wallet starten maar in die oude staan al mijn wachtwoorden.
Heb iemand enig idee waar die betreffende database wordt opgeslagen op je pc?
Of ben ik gewoon alles kwijt :'(

Met vriendelijke groet,

Tino


http://www.imgdumper.nl/uploads8/55e499 ... llet_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.imgdumper.nl/uploads8/55e49a ... llet_2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.imgdumper.nl/uploads8/55e49a ... llet_3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
2
Goedemorgen,

De database van Bitdefender Wallet zou op de volgende locatie moeten staan "C:\ProgramData\Bitdefender\PasswordManager\S-1-..." waarbij (S-1-... het user ID is zeg maar).
Kijk eens op deze locatie welke bestanden je daar aantreft, wanneer Bitdefender is verwijderd met behoud van gegevens zou de database van Wallet nog aanwezig moeten zijn.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Goedemorgen,

Oké laten we dan eens het gehele systeem automatisch doorzoeken naar een mogelijke database van Wallet.

Download de 32 of 64 bit versie van Systemlook naar het bureaublad.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
  • Klik met de rechtermuisknop op SystemLook.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • In het venster dat verschijnt kopieer je onderstaande code:

Code: Selecteer alles

:filefind
*.db
  • Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
  • Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
  • Post de inhoud van dit logbestand.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Hallo,

Helaas is er in het logbestand geen *.db bestand meer te vinden van de Bitdefender Wallet, ik ben dan ook bang dat deze is verwijderd bij het opnieuw installeren van het beveiligingspakket.
Heb je toevallig nog een (eerdere) back-up van dit systeem waaruit wellicht dit bestand terug te halen is?

Verder heb ik de bijlage even uit het bericht gehaald omdat bepaalde bestandsnamen misschien privacy gevoelige informatie bevatten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
12
Hoi,

Daar ben ik ook bang voor dat deze is verwijderd tijdens de nieuwe installatie.

Heb helaas ook geen eerdere back-up van het systeem.

Bedankt voor het verwijderen van de bijlage.

Dan kan ik dus een nieuwe Wallet aanmaken?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”