Goede avond,
heb onlangs windows10 op mijn pc geïnstalleerd.
En ik gebruik verder Bitdefender Total Security 2015.
Daar gebruikte ik bitdefender wallet op.
Maar na de installatie van windows10 moest ik bitdefender opnieuw installeren met behoud van gegevens.
Nu wil ik de bestaande database importeren maar dat werkt niet.
Nu kan ik wel een nieuwe wallet starten maar in die oude staan al mijn wachtwoorden.
Heb iemand enig idee waar die betreffende database wordt opgeslagen op je pc?
Of ben ik gewoon alles kwijt
Met vriendelijke groet,
Tino
http://www.imgdumper.nl/uploads8/55e499 ... llet_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imgdumper.nl/uploads8/55e49a ... llet_2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imgdumper.nl/uploads8/55e49a ... llet_3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
2
Goedemorgen,
De database van Bitdefender Wallet zou op de volgende locatie moeten staan "C:\ProgramData\Bitdefender\PasswordManager\S-1-..." waarbij (S-1-... het user ID is zeg maar).
Kijk eens op deze locatie welke bestanden je daar aantreft, wanneer Bitdefender is verwijderd met behoud van gegevens zou de database van Wallet nog aanwezig moeten zijn.
De database van Bitdefender Wallet zou op de volgende locatie moeten staan "C:\ProgramData\Bitdefender\PasswordManager\S-1-..." waarbij (S-1-... het user ID is zeg maar).
Kijk eens op deze locatie welke bestanden je daar aantreft, wanneer Bitdefender is verwijderd met behoud van gegevens zou de database van Wallet nog aanwezig moeten zijn.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Goedemiddag Maxstar,
Ik heb zoals je vroeg op deze locatie: "C:\ProgramData\Bitdefender\PasswordManager\S-1-..." gezocht maar niks kunnen vinden.
Ik vermoed zelf dat het op windows.old staat maar die draaide op windows7
En nu draait windows10 dus die kan ik met 10 nooit openen?
Zie foto:
http://www.imgdumper.nl/uploads8/55e589 ... llet_4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb zoals je vroeg op deze locatie: "C:\ProgramData\Bitdefender\PasswordManager\S-1-..." gezocht maar niks kunnen vinden.
Ik vermoed zelf dat het op windows.old staat maar die draaide op windows7
En nu draait windows10 dus die kan ik met 10 nooit openen?
Zie foto:
http://www.imgdumper.nl/uploads8/55e589 ... llet_4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
4
En dit is de nieuwe:
http://www.imgdumper.nl/uploads8/55e58c ... llet_5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imgdumper.nl/uploads8/55e58c ... llet_5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
6
Dit heb ik gevonden.
http://www.imgdumper.nl/uploads8/55e5ba ... _6.jpg.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imgdumper.nl/uploads8/55e5ba ... _6.jpg.png" onclick="window.open(this.href);return false;
7
Goedemorgen,
Dit is het enige bestand wat in de map "C:\ProgramData\Bitdefender\PasswordManager\" aanwezig is?
Kijk ook eens in de map "C:\Windows.old\ProgramData\Bitdefender\PasswordManager\" welke bestanden er daar aanwezig zijn.
Dit is het enige bestand wat in de map "C:\ProgramData\Bitdefender\PasswordManager\" aanwezig is?
Kijk ook eens in de map "C:\Windows.old\ProgramData\Bitdefender\PasswordManager\" welke bestanden er daar aanwezig zijn.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Goedemorgen,
Oké laten we dan eens het gehele systeem automatisch doorzoeken naar een mogelijke database van Wallet.
Download de 32 of 64 bit versie van Systemlook naar het bureaublad.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Oké laten we dan eens het gehele systeem automatisch doorzoeken naar een mogelijke database van Wallet.
Download de 32 of 64 bit versie van Systemlook naar het bureaublad.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
- Klik met de rechtermuisknop op SystemLook.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
- In het venster dat verschijnt kopieer je onderstaande code:
Code: Selecteer alles
:filefind
*.db
- Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
- Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
- Post de inhoud van dit logbestand.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Hallo,
Helaas is er in het logbestand geen *.db bestand meer te vinden van de Bitdefender Wallet, ik ben dan ook bang dat deze is verwijderd bij het opnieuw installeren van het beveiligingspakket.
Heb je toevallig nog een (eerdere) back-up van dit systeem waaruit wellicht dit bestand terug te halen is?
Verder heb ik de bijlage even uit het bericht gehaald omdat bepaalde bestandsnamen misschien privacy gevoelige informatie bevatten.
Helaas is er in het logbestand geen *.db bestand meer te vinden van de Bitdefender Wallet, ik ben dan ook bang dat deze is verwijderd bij het opnieuw installeren van het beveiligingspakket.
Heb je toevallig nog een (eerdere) back-up van dit systeem waaruit wellicht dit bestand terug te halen is?
Verder heb ik de bijlage even uit het bericht gehaald omdat bepaalde bestandsnamen misschien privacy gevoelige informatie bevatten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Goedemorgen,
Inderdaad een nieuw Wallet aanmaken is in dit geval de enige oplossing in dit geval.
Mocht je de nieuwe aangemaakt hebben zou ik hier wel direct een reservekopie van maken.
Inderdaad een nieuw Wallet aanmaken is in dit geval de enige oplossing in dit geval.
Mocht je de nieuwe aangemaakt hebben zou ik hier wel direct een reservekopie van maken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)