Plaats reactie
1
Beste lezer,

Ik heb een tijdje geleden Lavasoft antivirus en secure geïnstaleerd op mijn laptop.
Echter was dit een erg langzaam programma, dus heb ik dit geprobeerd te verwijderen.

Echter na het verwijderen, komt bij het openen van bijvoorbeeld windows explorer of een internet browser, het installatieprogramma van Lavasoft naar voren.
Ik heb mijn laptop al gescand met:
avast
hitman pro
malwarebytes

in de bijlage het tekstbestandjes van hijack this.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo en welkom op het forum,

Kijk eens in de onderstaande mappen, of daar het bestand unregaaw.exe aanwezig is.

Code: Selecteer alles

C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware Antivirus\Ad-Aware Antivirus\11.3.6321.0
Zo ja klik hier met de rechtermuisknop op en kies voor uitvoeren als administrator.
Herstart vervolgens de computer en controleer even of de restanten nu wel zijn verwijderd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Hallo,

Oké, wat je eens kan proberen is om Ad-Aware even opnieuw te installeren, en vervolgens weer te verwijderen.
In het logbestand is sowieso te zien dat er nog een service is achtergebleven, wellicht dat met het opnieuw installeren -> deïnstalleren deze nu ook wordt verwijderd.
Wanneer je dit hebt gedaan plaats van even een nieuw logbestand van RSIT.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”