Plaats reactie
1
Norton wil geen scans meer uitvoeren. Als ik dat probeer krijg ik de volgende foutmelding: Norton Internet Security heeft een fout aangetroffen Fout: 3040,10180028 met vervolgens de melding dat er geen automatische oplossing is en wordt ik doorgestuurd naar de website voor verdere instructie. Daar moet ik norton opnieuw installeren dmv de norton reinstall tool. de tool wordt gedownload, maar wat ik ook probeer uitvoeren doet hij hem niet. Wat doe ik fout?

Groetjes Barbara
Groetjes Barbara
4
Hallo,

Oké maar de reinstall-tool is natuurlijk wat anders, hiermee kan een mogelijk corrupte installatie gerepareerd worden en dat lijkt op dit moment niet te lukken. Het is daarom momenteel beter om Norton Internet Security als eerste even proberen te verwijderen via de softwarelijst van Windows. Als dit is gelukt herstart dan twee keer de computer en installeer Norton Internet Security daarna opnieuw.

Mocht het verwijderen van Norton Internet Security via de softwarelijst van Windows problemen geven kan de "Removal Tool" ingezet worden..
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”