Plaats reactie
1
Ik heb bij AVG een (legale) licentie gekocht voor AVG PC Tune Up, echter na installatie krijg ik de mededeling: Dit lijkt een illegaal exemplaar te zijn. Ik heb al van alles geprobeerd, alles van AVG verwijderen en opnieuw installeren, maar de melding blijft steeds verschijnen. Heb andere beveiligingssoftware verwijderd, een proefversie geprobeerd, maar als ik de (legale) licentiecode invoer komt er weer dezelde melding naar voren.
Op de site van AVG staan een aantal opties, ook die heb ik zonder resultaat uitgevoerd. AVG zelf biedt geen online hulp (in NL). Wie heeft dit ook meegemaakt en/of weet een oplossing voor dit probleem??

vriendelijke groet,
Frederique
4
Oké normaliter zou er bij het gebruik van de optie "Klik hier om uw legale licentie in te voeren" de mogelijkheid moeten verschijnen om daadwerkelijk de licentie op te geven maar die mogelijk krijg je dus blijkbaar niet.

Heb je toevallig nog een andere computer tot je beschikking waarop je tijdelijk eens AVG TuneUp met deze licentie kan testen?
Gebruik je ook de virusscanner of het Internet Security pakket van AVG en zo ja welke versie precies?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
die optie is er wel, zie links onder op de foto. Er opent dan een scherm waar ik de licentiecode kan invullen. Na de installatie en voltooing krijg ik echter weer de melding dat het "een illegaal exemplaar lijkt". De code is maar voor 1 pc dus op een andere proberen lijkt me geen goed idee.
6
Het klopt dat de licentie voor één computer is, maar om te kunnen controleren of bijvoorbeeld de licentie-code door AVG als "illegaal" is geblokkeerd of dat het een probleem met deze computer is, kan het (tijdelijk) installeren op een andere computer wel uitsluitsel geven. Voor wat de licentie zelf betreft zal dit geen gevolgen hebben, als je het tijdelijk op een andere computer installeert.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”