Plaats reactie
1
Beste,

ik wil een meervoudige licentie gaan aanschaffen van Bitdefender all security 2014 om de pc's te beveiligen van mijn zoon en medebewoners.
Zij wonen in een woongroep voor mensen die verstandelijk beperkt zijn.
Mijn vragen zijn: is het mogelijk met dit pakket de beveiliging te regelen/up to date te houden/ te controleren op afstand vanaf mijn eigen pc,
zo dat ik er niet iedere keer naar toe moet om zaken aan te passen.
Kan deze software ook de pc's op een bepaald tijdstip uitloggen dus niet aleen het internet beperken tot bepaalde tijden.
Ik hoop dat jij mij kan helpen want ik heb geen Nederlandse helpdesk van Bitdefender kunnen vinden en wil een miskoop voorkomen.
Als deze functionaliteiten er niet in zitten, weet jij dan een ander securitypakket waar dit wel in aanwezig is? :dank: :dank: :dank:

Bij voorbaat hartelijk dank en met vriendelijke groeten,

Willem Arbouw
2
Hallo en welkom op het forum,

Bitdefender Internet Security heeft net zoals alle andere beveiligingspakketten een automatische updatefunctie, echter geen functionaliteit zoals "beveiligingsbeheer" waarmee vanaf één computer de beveiligingstaken, overzichten en of permissies waarbij je per gebruiker kunt instellen welke rechten de gebruikers hebben. Zo'n functionaliteit is bijvoorbeeld wel aanwezig in Kaspersky PURE 3.0 Total Security.

Voor het overnemen van computers op afstand zijn er natuurlijk heel veel (gratis) programma's die dit al mogelijk maken, denk bijvoorbeeld aan Team Viewer. Voor wat betreft het automatisch uitloggen kan dit ook in Windows zelf ingesteld worden, en zover ik weet is zo'n functie eigenlijk in geen enkel beveiligingspakket aanwezig.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”