Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Kaspersky en Bitdefender is de beste betaalde anti-virus software op Windows 7 nu en zag dus ook dat Bitdefender Antivirus Free Edition bestaat maar alle downloads geven mij een Romeense versie waarvan je de taal niet kan veranderen.
Wie weet waar ik de gewonen Engelse versie kan krijgen wil deze gratis virusscanner wel eens gaan proberen.
2
Hallo en welkom op het forum,

Bitdefender Free heeft een soort van IP-restrictie en is daarmee regio gebonden, zodra je het bijvoorbeeld op een systeem in Nederland installeert krijg je standaard de Roemeense taal en kan je deze niet veranderen.
Verder weet ik niet in hoeverre deze gratis versie nog doorontwikkeld wordt aangezien het nog steeds gebaseerd is op de 2012 versie, en een erg uitgeklede versie is.

Er is bijvoorbeeld geen quarantaine functie in Bitdefender Free en ook geen mogelijkheid tot het whitelisten van bestanden, dus bij een false positive zal het direct verwijderd worden zonder de mogelijkheid tot het herstellen van de bestanden. Op Wilders Security is een discussietopic aanwezig, en zoals je daar ook kunt lezen zijn er redelijk wat problemen die niet opgelost worden. Je kunt je dus afvragen of Bitdefender Free nog wel verder ontwikkeld zal worden?

Voor thuisgebruik zou ik dan eerder BitDefender Antivirus Plus aanraden om te gebruiken, deze is via deze link te bestellen via de webshop van Bitdefender. Deze versie kan op 3 computers gebruikt worden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hoe je Bitdefender Free van Roemeens naar Engels zet heb ik wel dit als oplossing gevonden.

1. Download Bitdefender Free from http://www.bitdefender.com/solutions/free.html" onclick="window.open(this.href);return false;. In some countries, you will be redirected. In that case you can use http://download.bitdefender.com/npd/fre ... dition.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
2. Just open the file "Antivirus_Free_Edition.exe" and wait untill the installation files are unpacked. Do not install!
3. Go to your temporary folder (Start - Run - %temp% - Enter). The installation files are in folder "RarSFX0".
4. Copy this folder to "RarSFX0-Copy".
5. Close the installer. Folder "RarSFX0" will be removed.
6. Open folder "lang" in folder "RarSFX0-Copy".
7. Open the file "lang.xml" in notepad.
8. Remove all languages below tag <languages> except for language "en-US".
9. Save the file and close Notepad.
10. Start the installer by opening "Installer.exe" in folder "RarSFX0-Copy".
Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”