Plaats reactie
1
L.S. Ca. 1 maand geleden kon Google Chrome ineens geen netwerkverbinding meer maken. Bij het uitschakelen van de firewall kreeg ik wél verbinding! Heb toen wat antimalware programma's toegepast, zonder resultaat. Hierna contact opgenomen met GData en gevraagd wat te doen om het probleem op te lossen. In de bijlage heb ik de gehele e-mail wisseling geplaatst.
De uiteindelijke oplossing die ik zelf heb bedacht was eenvoudig: GData verwijderen en opnieuw installeren!
Met groet, John
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
@ John,

Uw topic is verplaatst naar het forum-onderdeel Beveiligingssoftware > Antivirus Software & Internet Security Pakketen.
Noteer deze link waar verder hulp zal worden gegeven.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hallo,

Aangezien G Data Internet Security reeds opnieuw is geïnstalleerd is de mogelijke oorzaak van het probleem niet meer te achterhalen, maar ik vermoed dat Google Chrome gewoonweg door de firewall is geblokkeerd.
Dit kan vele oorzaken hebben, en wellicht is het wel een foutieve update geweest of een probleem in de regelsets van de firewall?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Ja, iets met de firewall. Ik heb veel geprobeerd om het programma Chrome apart toe te staan het netwerk op te gaan maar niks hielp. Aan de ondersteuning van GData zelf had ik ook niets. De oplossing waarmee zij kwamen was onmogelijk uit te voeren (zie de vorige bijlage) http://www.pcwebplus.nl/phpbb/posting.p ... 23&t=13611#" onclick="window.open(this.href);return false;
Op verzoek van abbs heb ik dit nieuwe item geopend, ondanks het feit dat het voor mij opgelost was.
Met groet, John
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”