Plaats reactie
1
Ik ben al 2-3 weken rond aan het kijken voor een nieuwe game computer spellen die ik speel call of duty race spellen en league of legends. ik heb op de duitste e-bay een computer gevonden wat ik denk dat wel goed is (ik koop hem in duitsland omdat ik daar woon) heb wat contact gezocht met eigenaar en heeft me een aanbieding gemaakt hier een link sorry is wel duits maar met google chrome kan je het vertalen, als je naar onder scrollt kan je de plaatjes zien. http://www.ebay.de/itm/GAMER-PC-I7-3770 ... 53f46a0865" onclick="window.open(this.href);return false;

De video kaart heeft die me vervangen voor een inno3d GTX 660
Wlan 300 Mbit
Monitor S22B350H
Xpredator X1 Weiss anstelle Standardtower

dat voor een prijs van 1.070,00

danku alvast.
2
Wat is je vraag eigenlijk? Of het een goede config is voor die prijs.
Ik zie nu EUR 879,99 en vraag me af wat de herkomst van deze hardware en hoe je met je garantie zit ::)

Intel Core i7 3770 PC1155 8MB Cache 3,4GHz retail - € 274,90
MB ASUS P8B75-M LX (Int,1155,B75,mATX,DDR3,VGA) - € 57,00
DDR3 16GB PC 1600 CL9 CORSAIR KIT (2x8GB) Vengeance retail - € 119,00
ASUS GTX660-DC2O-2GD5 - € 214,90
Blu-ray RW SATA LG black 10x BH16NS40 - € 78,00
SSD 120GB OCZ 2,5" (6.3cm) SATAIII Agility 3 retail - € 115,00
WD 8.9cm (3.5") 1TB SATA3 WD10EZEX 7200 64mb Blue - € 63,90
Geh AeroCool Midi XPredator Edition (B) - € 112,00
Netzteil Be Quiet! L8 - 730W Pure Power Modular 80+ Bronze - € 87,90

Bij de Bora webshop kom ik uit op € 1122,60 met eenzelfde systeem.
Alleen zonder inno3d graka maar een Asus en Corsair geheugen en een WD schijf want daarvan waren de merken niet op Ebay vermeld.

Leuk systeem wel alleen moet je wel goed kijken hoe je met de garantie zit en geen losse-onderdelen garantie krijgt en je zelf bij de fabrikanten RMA's moet regelen bij problemen.
Voor hardware zou ik altijd naar een bekende shop gaan en niet zomaar systemen via Ebay of Markplaats kopen als er geen dudielijke garantievoorwaarden zijn.
Laatst gewijzigd door Forza op 12 apr 2013 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
3
Sorry voor de onduidelijkheid maar mijn vraag is inderdaad of deze computer het waard is om te kopen en een beetje goed is.
De hardware die installeer ik zelf erop ik heb thuis zelf Windows 8 gekocht.
Ik krijg de prijs 1070 euro namenlijk omdat ik korting heb gekregen omdat ik 2 computers koop ook 1e voor een vriend,En we krijgen er beiden een graties beeldscherm van samsung S22B350H bij.

Bedankt voor u snelle reactie
4
De config is prima en zeker zijn geld waard en als je zeker weet dat dit allemaal betrouwbaar is zou ik er gewoon voor gaan.
Het is een mooie prijs en als je er ook nog een gratis scherm bij krijgt helemaal.

Ik ben altijd erg voorzichtig met dit soort online aankopen van hardware maar als jij zeker weet dat het snor zit dan zou ik het gewoon doen. :goed:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”