Plaats reactie
1
Hallo,

Ik had een vraagje, ik wil een nieuwe pc aanschaffen om de Call of duty reeksen te kunnen spelen en gewoon voor de standaard dingen voor de studie(verslagen schrijven etc). Ik heb zelf mijn oog laten vallen op MEDION® AKOYA® PC P5365 E. Ik heb er totaal geen verstand van. Is deze pc kwalitatief goed voor deze spellen. Mijn budget zit rond de 800 euro. Of kan je betere pc krijgen door het zelf samen te stellen?

Groetjes Dutchgirl.
2
Dat is best een leuk systeem voor die prijs, en denk niet dat je ergens goedkoper deze config kan samenstellen uit losse onderdelen.
Voor Call of Duty zijn de specificaties ruim voldoende.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
5
toy schreef:Medion is geen best merk, maar goed succes.
Het gaat niet om het merk maar om de hardware en dat is gewoon goed, prijs -> kwaliteit en dat heeft niets met het merknaampje te maken.
Mijn ervaringen met Medion computers dus de hardware is prima.

De gebruikerservaringen en de zelf veroorzaakte problemen slechte support is weer een heel ander verhaal en die klachten en vooroordelen heb je ook bij HP, Packard Bell, Acer en noem maar op.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
6
Prima, hoor , ik hoef die zooi niet te hebben.

Gaat mij er om dat het een super slecht merk is.

En nog sterker , bij Medion is de garantie naadje.
7
Dat gezeik heb je indd met elke pc. Hebben eerst een packerbell gehad, dat is een slecht merk, (pc is 2 jaar meegegaan). Denk ind dat echt gaat hoe je er mee omgaat. Het is voor mij alleen voor het spelen van COD en mijn studie!
8
Voor dat gezeik wil je graag een antwoord.

Ik geef hier alleen mijn mening. niks meer niks minder.

Ik heb een asus draait al bijna 7 jaar mee dus, zie maar.
10
Nee niet met de pc, wel met een digitale foto toestel.

Lees Tros radar , topics zat over Medion.

Al kreeg ik die gratis, zou ik die nog niet willen hebben.
11
Okee... geen appels met peren vergelijken. Ik heb 2 keer mijn vorige medion moeten verzenden wegens failen van de harde schrijf. twee keer zonder problemen gemaakt IN de garantie. (hoefde zelfs de bon niet mee te sturen)
12
Noem dat maar appels en peren.:-)

Ik heb nog nooit mijn pc weg moeten brengen.

Maar goed het zijn voor de rest jouw keuzes.
13
De persoonlijke ervaringen met Medion gaan nu wel heel erg off-topic, de oorspronkelijke vraag is;
dutchgirl schreef:Ik heb er totaal geen verstand van. Is deze pc kwalitatief goed voor deze spellen. Mijn budget zit rond de 800 euro. Of kan je betere pc krijgen door het zelf samen te stellen?
Laten we ons dan ook focussen op het product zelf en niet de merknaam met de al dan niet slechte ervaringen, die zie je namelijk bij iedere fabrikant zoals Forza ook al aangaf.

Op de onderstaande link staat een artikel / review over deze PC.
http://www.pcmweb.nl/review/medion-aldi ... -8815.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”