1
Hey,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Maar omdat ik alles behalve technisch ben heb ik totaal geen kaas er van gegeten wat ik het beste kan kopen. Onderstaand meer info. Heeft iemand toevallig tips waar ik het beste op kan letten en wat een goede aankoop zal zijn?


Hij zal voor 90% gebruikt worden voor het produceren van muziek via Fruity Loops. De overige 10% zal bestaan uit vrij basic dingen (mails antwoorden, youtube, netflix etc).

Budget
Budget van €1000,- maar mijn mening is wel dat het niet persee op moet. Als een PC van €600 bij wijze van spreken ook voldoet dan doe ik dat uiteraard liever.

Benodigheden

Of het echt "nodig" is betwijfel ik, maar Fruity Loops heeft een buyers guide welke ik heb zitten lezen. Deze guide is alleen na mijn inziens wel iets té specifiek waardoor ik me afvraag of dat echt "verplicht" nodig is. Daarnaast ben ik niet de meest technische persoon dus kan alle zaken die in die guide zijn aangekaart ook niet volledig plaatsen.. Ter info: https://support.image-lin...edgebase/base.php?ans=214 (indien de link hier niet geplaatst mag worden mag deze uiteraard verwijderd worden) 

Als laatste, zoals hierboven al aangegeven adviseert Fruity Loops kort samengevat onderstaande. Dit lijkt mij wel heel té specifiek, niet?

- Windows 10 64 BIT of Windows 8 64 BIT
- Intel I7-8700 / i7-7700 of AMD Ryzen 1700X / 1800X
- 250 GB SSD OR 7200 RPM
- Soundcard supports ASIO Drivers
- Video card with two DVI or some combination DVI + HDMI + Displayport outputs

Alvast super bedankt voor jullie hulp!


P.S. Als een PC in de kosten vele malen goedkoper is dan zou dat wellicht ook in aanmerking komen.. Mijn laptop staat namelijk in 95% van de gevallen thuis..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”