Plaats reactie
1
Goedemiddag,

Voor mijn studie moet ik een nieuwe laptop aanschaffen. Ik heb al het een en ander opgezocht qua eisen en ook al enkele tips gekregen maar ik kom er niet uit. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Het maxiamel budget dat ik uit wil geven is 700 euro. Minder is natuurlijk mooi meegenomen :)
De laptop gaat gebruikt worden voor de studie. Bij deze studie wordt gebruik gemaakt van een digitale leeromgeving. Verder ook tekstverwerken (office), internet en af en toe een filmpje kijken.
Ik heb geen voorkeur voor een winkel maar ik wil wel graag dat Windows al op de laptop zit. 
Ik twijfel tussen een 14 inch of een 15,6 inch scherm. Aangezien de laptop veel vervoerd zal worden, neig ik nu naar een 14 inch scherm. Als het kan full HD en 1920x1080
Graag als processor minimaal i5. Er moet 8GB op zitten en een SSD met 256 GB lijkt me prettig. 
De digitale leeromgeving gaat via wifi dus het is fijn als deze goed is.

Misschien stel ik wel te veel eisen voor mijn budget. Mocht er een laptop zijn die niet aan alle eisen voldoet maar waar ik wel prima mee zou kunnen werken dan sta ik daar ook voor open. Alle tips zijn welkom :)

Hartelijk bedankt alvast!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”