Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

myjocabo
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner

aankoopadvies laptop

vr 09 jun, 2017 17:05:22

Goedemiddag,

Voor mijn studie moet ik een nieuwe laptop aanschaffen. Ik heb al het een en ander opgezocht qua eisen en ook al enkele tips gekregen maar ik kom er niet uit. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Het maxiamel budget dat ik uit wil geven is 700 euro. Minder is natuurlijk mooi meegenomen :)
De laptop gaat gebruikt worden voor de studie. Bij deze studie wordt gebruik gemaakt van een digitale leeromgeving. Verder ook tekstverwerken (office), internet en af en toe een filmpje kijken.
Ik heb geen voorkeur voor een winkel maar ik wil wel graag dat Windows al op de laptop zit. 
Ik twijfel tussen een 14 inch of een 15,6 inch scherm. Aangezien de laptop veel vervoerd zal worden, neig ik nu naar een 14 inch scherm. Als het kan full HD en 1920x1080
Graag als processor minimaal i5. Er moet 8GB op zitten en een SSD met 256 GB lijkt me prettig. 
De digitale leeromgeving gaat via wifi dus het is fijn als deze goed is.

Misschien stel ik wel te veel eisen voor mijn budget. Mocht er een laptop zijn die niet aan alle eisen voldoet maar waar ik wel prima mee zou kunnen werken dan sta ik daar ook voor open. Alle tips zijn welkom :)

Hartelijk bedankt alvast!

pearl
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (3) Expert

Re: aankoopadvies laptop

vr 09 jun, 2017 19:50:31

https://tweakers.net/pricewatch/589613/ ... 80tk0064mh).html

Blijft er maar eentje over die aan alle wensen tegemoetkomt, je kunt daar zelf ook de parameters ingeven en zoeken.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
http://www.piriform.com/docs/speccy/usi ... to-the-web

myjocabo
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: aankoopadvies laptop

zo 11 jun, 2017 18:26:29

Hartelijk bedankt voor de tip!