Plaats reactie
1
Ik wil aankomende week een nieuwe computer gaan kopen, waar moet ik op letten zodat ik geen kat in de zak koop.

alvast bedankt..
2
- Wat is je budget?
- Waar ga je het systeem vooral voor gebruiken.?
- Wil je een notebook of een desktop?
- Moet er bij de assemblage een besturingssysteem?
- Moet er een monitor, toetsenbord en muis bij?

Wil je verder een compleet systeem aankopen, of wil je zelf een systeem samenstellen en of bouwen.
Heb je verder nog een voorkeur voor een bepaalde winkel of webshop.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Budget = €1500,-

Ik ga de computer vooral gebruiken voor internet, foto en video bewerking, spelletjes speel ik bijna nooit.

Ik wil graag een desktop met 24 inch beeldscherm, windows vista 64 bit en natuurlijk een toetsenbord en een muis.
Verder moet er ook een printer en een scanner bij.
De printer moet direct vanaf mijn camera foto's kunnen afdrukken, de scanner moet ook eventueel de mogelijkheid hebben om DIA te scannen.

Het systeem ga ik niet zelf bouwen, dus een kant en klare PC lijkt mij de beste oplossing toch?

Ik heb al gekeken bij dixons en dynabyte maar nog niet bij andere winkels of web winkels.
5
Dit ziet er goed uit en alles zit erbij zo te zien. :)

Maar wat kost dat eigenlijk om die PC in elkaar te laten zetten, want er is niet veel ruimte meer voor in het budget, of doen ze dit gratis. ???
8
Mystikal schreef:Maar is een AMD systeem slechter dan Intel omdat je gelijk een Intel systeem hebt aanbevolen.?
AMD is helemaal niet slechter dan Intel, en ik denk dat je met dit Intel systeem een beest van een PC in huis krijgt. ;)

Ik kan eventueel nog wel een AMD opzet maken als je hier wat aan hebt.

Kind Regards

Wessel
9
Vorig jaar heb ik de computer laten bestellen en bouwen zoals eerder door Maxtar was aanbevolen bij de computer winkel hier om de hoek.
Deze is failliet gegaan, en nu heb ik problemen met het opstarten van de computer de ene keer start deze wel op en de andere keer krijg ik drie harde piepjes en blijft het beeld zwart.
Ik ben met de computer al langs geweest bij een andere computer winkel in de buurt, die hem wel willen repareren maar niet met de garantie die ik nog wel heb.

Hoe kan ik kosteloos mijn computer laten maken en aanspraak maken op mijn garantie.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”