Plaats reactie
1
1. Het systeem:
- Wat is het maximale budget dat je wil uitgeven?
-> Tussen de 700-900 euro
- Welke onderdelen denk je te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? (bv: beeldscherm, muis, toetsenbord, speakers)
-> Muis
- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken? (bv: games, mediacenter, muziekbewerking, foto's bewerken, videobewerking,..)
-> Gaming
- Welke software/games ga je erop gebruiken?
-> CS:GO , Minecraft
- Ben je van plan te gaan overklokken?
-> Nee
- Heb je verder 'speciale' eisen voor je pc? (bv: Draadloos internet, SSD, kaartlezer, optie voor CFX/SLI, upgrademogelijkheden...)
-> SSD als het budget het toelaat
2. Randapparatuur:
- Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, beeldscherm, luidsprekers ...)
-> Beeldscherm en toetsenbord
- Welke software heb je nodig? (bv: besturingssysteem, antivirus, ...)
- Hoeveel beeldschermen wil je gaan gebruiken?
-> 1

3. De (web)shop:
- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)winkel?
-> Liefst wel.
- Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)winkel wordt geïnstalleerd?
2
@ w00dy,

:welkom:

Om u beter te kunnen helpen, is uw vraag verplaatst naar het juiste forum onderdeel Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptop en overige hardware.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Hallo,

Op basis van de gegeven informatie heb ik het volgende winkelmandje samengesteld. Als behuizing de zeer stille en compacte Cooler Master Silencio 352, als processor een Intel Core i5-6400 met daarbij 8GB ram. Een 1TB harde schijf voor reguliere opslag en een SSD van 250GB voor o.a. het besturingssysteem en applicaties. Verder als videokaart de MSI GTX 960 GAMING 2G, deze voldoet prima voor de games die aangeeft. Echter is er misschien nog wel ruimte om er bijvoorbeeld een MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC in te plaatsen.

De totaalprijs van deze opzet komt uit op € 827,77, met de GTX 970 als videokaart komt je uit op € 971,78.
Wanneer je via dit forum het systeem besteld krijg je uiteraard nog korting bij Azerty.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Hallo,

Ik had nog geen Windows versie bij de samenstelling geplaatst aangezien ik niet wist of deze erbij geleverd moest worden.
Maar ik heb het winkelmandje even aangepast met de Home Edition van Windows 10.
Ik neem aan dat je deze zelf gaat installeren, of moet deze na de assemblage geïnstalleerd worden?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
12
A ja die winkel waarvan jij dat winkelwagen hebt gemaakt is uit nl maar ik ben be kun jik aub en winkel in antwerpen vinden voor mijn onderdelen dat zal heel handig zijn
14
Kun je nog is iets voor mij doen die winkel van dat winkelwagen is in nederland en ik woon in belgie dus kun je aub en winkel in belgie in de provincie antwerpen zoeke
15
Hallo,

Ik heb bij een Belgische collega van dit forum even via een privébericht gevraagd om met dit topic mee te kijken, ik heb namelijk met winkels in België geen ervaring.
Echter is hij nog niet online geweest, zodra hij mijn privébericht heeft gelezen zal hij wellicht in dit topic even aangeven bij welke winkel je in België het beste terecht kan..
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”