Plaats reactie
1
Hallo iedereen!

Ik wil graag een budget game pc samenstellen. Zelf heb ik basiskennis van hardware, dus jullie hulp is erg gewaardeerd hierbij.:)
Uitdaging is dat de prijs onder 500 euro moet zitten en dat ik Fallout 4 redelijk zou kunnen spelen. Er hoeven geen randapparatuur
of besturingsysteem bij en ik ga proberen om het zelf te bouwen. :) Hieronder een lijstje. Weet iemand of je hiermee Fallout 4 of Witcher 3
op redelijke settings normaal kan spelen?


Processor: AMD Athlon X4 860K € 75,02
Moederbord: ASRock FM2A68M-HD+ € 45
Geheugen: Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU € 37,95
Videokaart: Club 3D Radeon R9 270 royalQueen € 164,95
Hardeschijf: Crucial BX100 250GB € 79
Behuizing: Cooler Master N200 Closed € 39,95
Voeding: be quiet! System Power 7 350W € 37,95
Totaal: € 479,82
2
Hallo en welkom op het forum,

De gekozen videokaart is nauwelijks meer leverbaar, ik zou dan bijvoorbeeld kiezen voor een MSI Radeon R7 370.
De CPU (AMD Athlon X4 860K) zal wel een bottleneck zijn om de genoemde games soepel te kunnen spelen.
Ik heb alles even in een winkelmandje van Azerty geplaatst met een totaalprijs van € 493,07

Wanneer je via dit forum het systeem besteld krijg je uiteraard nog korting bij Azerty.

Echter zou ik zelf door sparen zodat je het budget wat kan verhogen en voor een systeem met b.v. een Intel Core i5 4460 kan gaan.
Op basis van deze CPU heb ik ook even samenstelling gemaakt. Totaalprijs € 618,30
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”