Plaats reactie
1
Hallo,

Alvast enorm bedankt voor tips en informatie.

Hier is wat ik zo'n beetje zou willen/verlang:


Wat is het budget (totaalprijs) die je uit wilt geven aan de nieuwe computer.
Ik had gedacht aan een budget van 700-750 euro maar kan dit indien nodig optrekken tot 800 euro.

Wil je alleen een computer of een computer inclusief scherm, toetsenbord en muis en andere randapparatuur.
Enkel een computer en boxen heb ik nog nodig, toetsenbord, muis en monitor heb ik al.

Waarvoor gaat de computer gebruikt worden (Officewerk, Gaming, School, etc.)
Voornamelijk bekijken van 2-3 livestreams op hetzelfde moment, films downloaden en bekijken, Fifa 16 spelen, internetten en surfen.

Wil je een kant-en-klare merkcomputer (bijvoorbeeld Acer, Medion, HP,...) of een samenstelling uit losse onderdelen die al dan niet geassembleerd en geïnstalleerd wordt door de (web)winkel?
Geen voorkeur, maar indien bij een webshop losse onderdelen worden samengesteld, zou dit ook met assemblage moeten zijn, aangezien ik zelf geen pc's in elkaar kan steken.

Ga je nog onderdelen hergebruiken uit b.v. een oude computer zoals (harde schijf, DVD-brander, kaartlezer, geluidskaart, videokaart, etc.)
Neen.

Moet er een besturingssysteem zoals (Windows) en andere software bij de computer geleverd worden zoals (Office, Antivirus etc.)
Bij voorkeur Windows 10.

Heb je een voorkeur aan onderdelen of een bepaald merk vermeld dit ook in het bericht.
Ik zou graag een SSD willen en er moet zeker ook Wifi in de desktop aanwezig zijn.

Heb je een voorkeur voor een specifieke (web)winkel vermeld dit ook dan kunnen we hiermee rekening houden.
Neen.
2
Hallo en welkom op het forum,

Ik heb even een samenstelling gemaakt op basis van een AMD Athlon X4 860K processor die prima geschikt is voor een basisgamesysteem. Als videokaart heb ik gekozen voor een MSI N750Ti, hiermee kan je games zoals Fifa 2016 moeiteloos spelen. Verder zoals gevraagd natuurlijk een SSD voor het besturingssysteem en overige software, voor de reguliere opslag heb ik er een extra HDD van 1TB in geplaatst.

De behuizing is een compacte maar zeer stille Cooler Master Silencio 352, deze heeft USB-poorten een de voorzijde inclusief een SD-cardreader. Ik wist niet of je ook een optische drive in het systeem wilde, dus deze heb ik er nog even niet in geplaatst. Voor WiFi is er een losse netwerkkaart aanwezig, en voor de luidsprekers heb ik gekozen voor een Logitech Z313 2.1 set.

Zie deze direct link voor een compleet overzicht van het winkelmandje. De totaalprijs van dit systeem is € 779,65, wanneer je via dit forum het systeem besteld krijg je uiteraard nog korting bij Azerty.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo,

Enorm bedankt voor de samenstelling. Een optische drive had ik er ook nog graag bij gewild. Verder ziet ie er prima uit, hopelijk kan ik er een aantal jaren mee verder.

Ook bedankt voor de kortingspercentage.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”