Plaats reactie
21
Maxstar schreef:Lijkt mij helemaal prima zo deze samenstelling, en qua prijs zit je nu aan die van de eerdere MSI laptop maar dan met twee schermen en krachtigere hardware...
Ik vind het super allemaal.

Heb dit nog nooit zo gedaan, op maat samengesteld.

Ik ben benieuwd of het dan allemaal wel snel opgestart is na de windows installatie, ik vind het wel spannend hoor.
Liefs Typetje
23
Ik heb besteld ;) En ik ben nu in blijde verwachting van mijn desktop met toebehoren :w00t:

Bedankt @Maxstar dat je dit alles geduldig met me hebt uitgezocht en me hebt geadviseerd en geholpen bij mijn keuzes Afbeelding
Liefs Typetje
24
Goedemorgen,

Mooi dat je hem al hebt besteld, en natuurlijk is die printer (AIO) van Canon prima ik heb zelf altijd goede ervaringen met Canon gehad.
Wat betreft de snelheid van dit systeem zal je daar wellicht versteld van staan.. ;)

In ieder geval graag gedaan, zelf stel ik mijn eigen systemen al sinds 1998 samen i.p.v. kant-en-klare systemen aan te schaffen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
25
Maxstar schreef:Goedemorgen,

Mooi dat je hem al hebt besteld, en natuurlijk is die printer (AIO) van Canon prima ik heb zelf altijd goede ervaringen met Canon gehad.
Wat betreft de snelheid van dit systeem zal je daar wellicht versteld van staan.. ;)


Ik ben ook erg benieuwd
Maxstar schreef:In ieder geval graag gedaan, zelf stel ik mijn eigen systemen al sinds 1998 samen i.p.v. kant-en-klare systemen aan te schaffen.
Ja, ik had wel het gevoel dat je hier meer kaas van had gegeten en ruime ervaring in had, in de snelheid ook waarmee je alles bij elkaar kon zoeken.
Volgens mij iets wat je nog leuk vind om te doen ook :good:
Liefs Typetje
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”