Plaats reactie
1
Beste Forumleden,

Helaas heb ik vorige week afscheid moeten nemen van mijn trouwe game pc. Hij is er mee opgehouden en het computerbedrijf om de hoek heeft me verteld dat ik beter een nieuwe computer kan samenstellen. Nu is het zo dat ik liever niet naar dat computer bedrijf wil gaan aangezien de game computers daar redelijk duur zijn. Vandaar dat ik dit jullie nodig heb om tot mijn nieuwe computer samen te stellen. Een maatje van mij deed het altijd maar dit contact is nu verwaterd en dacht, waarom doe ik het niet zelf? Ik ben zelf namelijk ook geïnteresseerd in de eigenschappen van mijn nieuwe game pc.

Hierbij een aantal eigenschappen waar de game computer aan moet voldoen:
Totale budget: € 1200,-
Het gaat om een desktop computer
Ik wil de computer graag laten bouwen
Over het besturingssysteem laat ik me graag adviseren (windows 10 al interessant?)

Na dat mijn oude game pc overleden was ben ik online gaan kijken, ik zag Azerty al een aantal keer voorbij komen op het forum, maar mijn oog was ook gevallen op de 'Game PC Intel' (http://www.computer-bestel.nl/game-comp ... el-gamepc/" onclick="window.open(this.href);return false;). Iemand uit mijn dorp heeft ook zijn computer besteld en hij is hier ook over te spreken, dus daarom denk ik ook dat ik deze pc ga aanschaffen.

Graag wil ik wel lang met mijn game computer doen (liefst tot ik uit mijn ouderlijk huis vertrek) dus dat zal in zo'n 4/5 jaar zijn. Ik speel veelal online RPG-games en shooters. Geluid vind ik heel belangrijk, ik download veel en vind het niet heel prettig als er continu een ruis is in mijn kamer.

Zelf heb ik al een opzet gemaakt, maar ik ben benieuwd naar hoe jullie de eigenschappen in zouden zetten.

Alvast heel erg bedankt!
3
Is dat budget enkel voor de pc-kast of moet daar ook randapparatuur als een beeldscherm bij zitten? Windows licentie is ook nodig begrijp ik?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”