Plaats reactie
1
Hallo beste forumleden,

Ik ben nieuw op dit forum en kan goed hulp gebruiken.

Na 5 jaar ben ik toe aan een nieuwe pc. Dit omdat ik voor de zomer ben afgestudeerd als audiovisuele vormgever.
Voor mijn toekomstige werkzaamheden heb ik een pc nodig die programmas zoals Premiere, AVID, After Effects en evt 3Ds max kan draaien. Buiten het gebruik voor mijn editingwerk zou ik de pc ook als game pc willen gebruiken aangezien dit een grote vrijetijdsbesteding van mij is. (GTA5, BF4 en de nieuwe Metal Gear Solid natuurlijk.)

Omdat ik nog maar een arm ex-student ben heb ik voor mezelf een budget van tussen de 800-900 euro vastgesteld.
Het mag eventueel iets hoger worden maar wil onder de 1000 euro blijven.

Zou iemand mij een goed advies kunnen geven door mij een mooie lijst aan onderdelen te helpen.

Mijn dank zal groot zijn.

Groeten,
Joey
2
Hoe zit het met assemblage en Windows/andere software? Zet je de pc zelf in elkaar en heb je al een Windows beschikbaar?

Edit:
Je zou bij het zelf in elkaar zetten en het al in bezig zijn van Windows aan zoiets kunnen denken:
https://azerty.nl/winkelmandje/winkelma ... 28532%5D=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Eventueel is er dan nog ruimte in je budget voor een snellere videokaart of een SSD.
3
Bedankt voor je snelle reactie!

Mijn vorige pc heb ik zelf samen met een vriend geassembleerd dus dit zal geen probleem zijn.
Volgens de lijst zit ik nu nog onder de 800 euro. Dus dit zou ik graag nog omhoog schoppen naar de 900, een betere videokaart is dan de beste optie?

Groeten,
Joey
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”