Plaats reactie
1
Ik ben van plan een game pc te kopen rond de 2000 euro, met windows 8.1, microsoft office en beeldscherm 24inch incl.
Ik heb zeer weinig verstand van computers en het in elkaar zetten ervan, daarom heb ik bij de site gamepc.nl (waar ze de setup voor je in elkaar zetten uit de keuze beschikbaar) een opzet gemaakt voor een 'goede' game pc.
De site met mijn keuze:
http://gamepc.nl/game-pc-max?tab=config ... s5B001VmDN" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand die hier misschien extra info zou kunnen geven of een reflectie op de keuze van wat ik eventueel wel zou moeten kiezen of wat juist niet.
Mijn enigste eis, bij het aankopen van de pc, is dat de pc voor minstens 5jaar de nieuwe games goed bij kan draaien.

Bij voorbaat dank!

Rik
2
Ze zitten bij die webwinkel nogal aan de dure kant. Kijk maar eens als ik alle onderdelen in het winkelmandje gooi bij Azerty:
https://azerty.nl/winkelmandje/winkelma ... 79620%5D=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Uiteraard moet de boel dan wel nog in elkaar gezet worden, maar dat kost 59 euro bij Azerty (zit al in het winkelmandje). Ook is de PRO versie van Windows 8.1 nergens voor nodig, of denk je bepaalde functies nodig te hebben?
3
Ahk bedankt (link was veranderd, had per ongeluk mijn allereerste keuze gelinkt),

Ik zat vooral te kijken naar een goede processor (i7, 4GHz) en goede grafische kaart (nvidia 970 4GB) en verder goede ondersteunende onderdelen (moederbord, voeding, koeling etc.) hiervoor (geen bepaalde voorkeur in de ondersteunende onderdelen).
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”