Plaats reactie
1
Het is weer zover, de laptop voldoet niet meer.

Ik heb een nieuwe nodig, maar voordat ik mij wat aan laat praten door de verkopers in de winkel, vraag ik de experts (jullie) wat ik nodig heb aan hardware!

Wat doe ik op de laptop:

Adobe After Effects CC (renderen)
Adobe Premiere Pro CC (renderen)
Adobe Photoshop CC
Audobe Audition
Word
Spotify
Vuze
Internetten

Nou zou ik ook wel een beetje willen gamen, maar laten we dit buiten beschouwing laten.

Wat heb ik nodig? Als ik nu namelijk Adobe AE en Premiere laat renderen dan ligt mijn hele laptop al plat en kan ik niets meer doen. Hiervoor zou ik dus een betere laptop nodig hebben, die wel kan renderen (2 tegelijk) en nog wat aankan daarnaast.

Wat voor processor, internet geheugen, videokaart, welk merk zou betrouwbaar zijn etc.? :)

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen..

Alvast bedankt en alvast fijne dagen de komende tijd!

Groetjes,
Vincent
2
Dan zou ik kiezen voor minstens i7 met 8 Gb geheugen met eventueel een aparte videokaart alhoewel i7 ook een heel goede videokaart onboard heeft maar als je ook wilt games dan is een aparte videokaart beter.
Veel merken zijn goed.
3
gycomp schreef:Dan zou ik kiezen voor minstens i7 met 8 Gb geheugen met eventueel een aparte videokaart alhoewel i7 ook een heel goede videokaart onboard heeft maar als je ook wilt games dan is een aparte videokaart beter.
Veel merken zijn goed.
Bedankt, voor de korte bondige uitleg! :) Maakt de kloksnelheid van de i7 nog wat uit? En wat voor een videokaart zou je moeten kijken?
En ik hoorde dat misschien overstappen op een desktop een idee was met het gebruik wat ik zoek?
4
Overstappen naar desktop is een beslissing die je dient te maken.
Desktop is altijd beter maar laptop is handig.
Misschien overwegen: desktop en tablet.

Het hangt ook voor deel van jou budget af om te bepalen welke processor je best neemt.
Ik zou inderdaad i7 kiezen als dat binnen budget zit.

Aan welk budget dacht je?
Dan kan ik een pc samenstellen of een laptop zoeken.
5
gycomp schreef:Overstappen naar desktop is een beslissing die je dient te maken.
Desktop is altijd beter maar laptop is handig.
Misschien overwegen: desktop en tablet.

Het hangt ook voor deel van jou budget af om te bepalen welke processor je best neemt.
Ik zou inderdaad i7 kiezen als dat binnen budget zit.

Aan welk budget dacht je?
Dan kan ik een pc samenstellen of een laptop zoeken.
Het budget is op dit moment 600 euro, dat is niet veel en ik weet ook niet of je daar een degelijke laptop (voor mijn gebruik) voor kunt vinden, laat staan samenstellen, haha. Alvast bedankt in ieder geval!
6
Je moet wel eerlijk blijven.
Veel eisen maar geen geld voor laptop?
600 Euro is wel weinig hoor.
800 euro is wel een minimum voor laptop.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”