Plaats reactie
1
hai.
Mijn broer wil graag een nieuwe laptop kopen, maar heeft geen idee wat voor, nu is die naar mij toe gekomen voor advies, maar kwa laptops weet ik ook niet enorm veel, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! :goed:

Hij wil er maximaal 700 euro aan uitgeven.
Hij gebruikt zen laptop eigelijk alleen voor:
Downloaden, Films kijken en de nieuwste Football Manager is de enige game die die speelt.

Hij wil er graag een van 15-17 inch.
Voorderest heeft die eigelijk geen eisen.

Alvast bedankt
2
Hallo Sjoerd :)

Er is op laptopvlak erg veel keuze. Met de eisen die je voorstelt is er zeker veel mogelijk. Football Manager en films kijken moeten het veelal van de processor hebben, voor downloaden is veel ruimte erg fijn.

Daarom zou ik iets als deze aanraden: http://www.redcoon.nl/B546521-HP-Pavili ... nd_Laptops" onclick="window.open(this.href);return false;
1Tb harde schijf kom je zeker lang mee toe. Voor extra ruimte kan je altijd een externe harde schijf bijkomen en aansluiten via de USB 3.0 aansluiting. Ook voor backups van belangrijke downloads en andere data is dat zeker aanbevolen. 8Gb ram is nog steeds ruim voldoende in deze tijd, ook toekomstgericht zit je dus nog wel even save. De interne videokaart is ook voorbereid op eventuele grafische toepassingen zoals iets 'mooiere' games.

Groetjes,

Dave
3
Okee.. dankje (:
Zelf heeft hij deze 2 gezien in de winkel, wat is er beter aan de hierbovende in verglijking met deze: AfbeeldingAfbeelding Op de mindere Hd kleiner scherm, en bij de ene de missende optische drive na?
4
Ik zou de Toshiba links laten liggen. Een dvd speler is echt een groot gemis als je die niet hebt. Dan pas merk je hoe vaak je zo'n ding toch nog gebruikt. Zeker omdat films kijken nu net een van de opties is.

De Lenovo heeft een kleiner scherm en minder grote resolutie. Wat ook betekend dat je minder plaats hebt op het scherm. Anderzijds heeft deze wel een snellere processor (Check - Plaats 111 vs 147). De videokaart is wel een stuk zwakker (Check - plaats 228 vs. 107).

Nog een belangrijk punt bij de door mij voorgestelde HP is dat hij een hybride harde schijf heeft. Er zit dus een kleine (8Gb) SSD ingebouwd die als cache fungeert waardoor de laptop veel sneller werkt. Dat heeft de Lenovo niet. Op de website van Redcoon staat aangegeven dat de monitor ook touchscreen zou hebben, maar dat is volgens mij een foutje in de specificaties. Althans dat krijg ik niet bevestigd via de HP-website.
5
Okey.. naja al zou er een touchscreen op zitten dan vind ik het overbodige luxe, dus ik weet niet of der een verglijkbare laptop is? Maar dan goedkoper? Of een betere voor dezelfde prijs?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”