Plaats reactie
1
Hallo,

Ik ben van plan om in de komende maand een pc te kopen om mij huidige systeem van 2008 te vervangen, die pc was toen future proof, heb het tot nu uitgehouden maar aankomende games als watch dogs doen mij uitkijken naar een nieuw systeem.

Ik ben al een weekje aan het spelen met samenstellingen en kom op dit systeem uit:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelman ... 35255%5D=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Van mij vorige pc neem ik de harde schijven mee ( zo'n 3tb) en de randapparatuur.

Ik heb de keuze gemaakt voor een nvidia kaart omdat je hier op dit moment ook een watch dogs code bij krijgt (win-win).

Advies is altijd welkom!
2
ziet er prima uit! Een vraagje: Wil je met deze pc jaren vooruit dan is dit wel een goede pc en hoe zit het met overclocken? En je hebt een best dure moederbord, kan ook voor bijna dezelfde prestaties een stuk goedkoper! kijk hier eens naar: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelman ... 26550%5D=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Met deze setup kan je ook al lang vooruit! en zo ben je toch zo ongeveer 250 euro goedkoper uit! en als je een duurdere videokaart wil mag dat ook maar dat lijkt me overbodig (en anders kan je er altijd later nog één bij doen, wat anders nog +430 euro is en nu +280 terwijl er niet veel verschil zit tussen die prijsverhouding en de prestaties) ;)
Gr. Frederik
3
Ik heb even een winkelmandje gemaakt voor hetzelfde bedrag. Een i7 heeft voor gaming gewoon weinig tot geen meerwaarde tov een i5, aangezien hyperthreading niet wordt gebruikt. Verder een goed MSI Gaming moederbord, die mooi past bij de MSI GTX 780 en met bloedsnel geheugen voor een net bedrag erin. Voor de behuizing, voeding en koeler ben ik gegaan wat duurders van Corsair, maar de behuizing en voeding zijn van topkwaliteit en zien er strak uit. De meerprijs van de waterkoeler tov een leuke luchtkoeler is twee tientjes. Qua prestaties maakt het niet veel uit, maar dit ziet er toch wat netter uit in je systeem. Als je echt top koelprestaties wilt hebben zou je kunnen gaan voor een Corsair H100i, al is die wel erg duur.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”