Plaats reactie
1
Het laatste Tweakers best buy laptop overzicht is wat magertjes van december alleen de N76VB-T4038H lijkt me wel wat.
http://tweakers.net/reviews/3331/4/lapt ... ijzen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

De laptop moet als vervanging van mijn desktop gaan dienen waarop probleemloos een tweede scherm en toetsenbord en muis op aangesloten moet kunnen worden.
Soort van dockingstation om toch even wat makkelijker te kunnen typen en voor het spelen van simpele games als Battlefield online.

Ik zoek dus een laptop in de prijscategorie van maximaal 1000 euro inclusief Windows 8. Wat vinden jullie van deze Tweakers best buy laptop en is dit een beetje een trekpleister van Asus?
2
Al een kijkje genomen bij BTO? Verder nog andere criteria voor de laptop? In principe is er met een budget t/m 1000 aardig wat te kiezen, zeker als je alleen simpele games wilt kunnen spelen. Asus heeft zeker een paar interessante modellen ertussen zitten.
3
Bij BTO heb ik nog niet gekeken dat ziet er wel leuk uit dat je hem bijna net zoals een desktop kan samenstellen.
Zenjol schreef:Verder nog andere criteria voor de laptop?
Ja het liefst een 17" scherm die niet al te fel is en of een sterk glanzend scherm heeft.
Bij sommige notebooks kan je een SSD en HDD tegelijk inbouwen misschien is dat ook wel interessant voor de algehele performance.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”