Plaats reactie
1
goedenavond allemaal,

ik zal maar gewoon met de deur in huis vallen:

winkelmandje

ik hoop met deze setting mijn 4670k te kunnen overclocken(vandaar ook de g45 en niet g43)
en bf3/4 etc etc op ultra/high 1080P te kunnen spelen

ik heb het liefst niet teveel verandering in mijn huidige rig want ik ik ben nu al 4 maandjes bezig en ik wil nu een keer bij ongeveer hetzelfde blijven
de 770 kan nog veranderen in een 280x maar dat ligt GEHEEL aan de MANTLE prestaties

nou als er iets niet klopt vooral aangeven
en als het nou echt pijn doet aan je ogen moet je maar gewoon zeggen dat het slecht is(het liefst met be-argumentatie)


groetjes thimo beuzel
2
Hallo Thimo ;)

Je samenstelling ziet er goed uit. Ik heb eigenlijk maar één verbeterpunt; omdat je zegt handmatig bij te willen overklokken, zou ik een iets betere processorkoeling nemen. De gekozen 212 EVO processorkoeling is een redelijk model voor standaard gebruik en optimaal genieten van turbo modus en kick down (automatisch overklokken). Als je handmatig wilt bij-overklokken zou ik kiezen voor een Gelid Tranquillo Rev 2 of de nog ietsje sterkere Cooler Master Hyper 412S. In prijs schelen deze modellen weinig met de door jou gekozen koeling, maar in prestaties zijn ze zoveel beter. Check ook deze vergelijking.

Verder lijkt het me een prima gamingsysteem en zullen vooropgestelde eisen zeker waargemaakt worden.

Groetjes,

Dave
3
goedemorgen dave,

hartstikke bedankt voor de tip het word even goedkope winkels bij elkaar zoeken om op/onder de 850 te blijven
zou ik met de Hyper 412S wel op 4.2 kunnen OC?
6
De hoogte?
Wat de breedte betreft is er hardwarematig geen probleem. Die 412S is wel een uitzonderlijk groot koeling model. Vaak een stuk groter dan verwacht. Bij assemblage is het aan te raden om even een youtubefilmpje bij te nemen om goed te assembleren. Dat is nl. niet zo handig aan de hand van de handleiding. De koeler komt over het low profile geheugen.
7
laat ik het anders formuleren:
past hij in mijn case of niet? :P
de zalman z9 plus heeft op de zijkant nog 1 fan (en er kan er nog 1 bij) dus daardoor word de ruimte alweer een tikkie kleiner
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”