Plaats reactie
1
Hallo,

Misschien een wat vreemde vraag, maar ik wil een computer samenstellen voor lite coin.
Nu zat ik eraan te denken om een pc te bouwen, alleen heb ik dit nog nooit eerder gedaan.
Hopelijk kunnen jullie me erop wijzen als ik iets fout doe.
Ik heb de volgende onderdelen in gedachte. (het is natuurlijk een kwestie van investering/opbrengst/efficiëntie)

Voeding: Club3D CSP-X1200CS
Moederbord: asrock 990fx extreme9
GPU: 4x Sapphire Radeon 7950
Processsor: AMD FX-6100
Geheugen: 16GB Crucial Ballistix Sport XT BLS2C8G3D169DS3CEU
HDD: Kingston 60GB SSDNow V300 SSD (SATA-600, 2.5")
4x 16x pci-e verlengkabels

Wat denken jullie over deze set-up? Mis ik nog onderdelen (op besturingssysteem, dvd-speler, toetsenbord/muis na)
2
Hallo,

In plaats van de Sapphire Radeon 7950 kaarten zou je ook kunnen kijken naar de R9 280X /R9 290X series, op deze link staat wellicht erg handige informatie.
16GB aan geheugen is denk wel onnodig, de meeste berekening worden door de videokaarten uitgevoerd en dan zou je ook genoeg hebben aan 4 GB aan intern geheugen.
In theorie zou je met deze opzet Bitcoins op 1800 - 1900 mh/s moeten kunnen minen, en Litecoins op 1800 -1900 kh/s.

Ik heb me eens verdiept is het hele litecoin en bitcoin gebeuren, en heb ook even twee systemen samengesteld als voorbeeld.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”