Plaats reactie
1
Ik ben op zoek naar een nieuwe multi media PC. kostprijs zou rond de 650 mogen liggen.Het systeem moet door de webwinkel worden geassembleerd. Randapparatuur heb ik nog.Heb nog een windows 7.Voorkeuren liefst intel.Liefst een stille en snelle pc daar hij in de living staat.
Bezig niet echt zware programma's wel streaming
Heb mezelf een winkelkarretje gemaakt bij Azerty maar weet niet of er fouten inzitten of het systeem degelijk is :?:
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelman ... B2188%5D=1" onclick="window.open(this.href);return false;
2
Die onderdelen komen mij bekend voor :p. Paar dingetjes alleen:

De SATA-kabel is onnodig, je hebt er genoeg. DVD-brander kan je vervangen voor deze, omdat de andere van LG (review) opeens niet op voorraad is, maar deze kwa specificaties en productnaam er verdacht veel op lijkt. Dit geheugen is sneller voor 6 cent minder (BAM!). Misschien dat een WD Green een interessante keuze is, aangezien de SSD voornamelijk de snelheid van het systeem beslist. Deze is iets zuiniger en stiller, maar dus wel wat langzamer (vergelijkingstabel).

Zijn allemaal maar erg kleine puntjes, voor de rest een prima samenstelling dus!
3
Ja dat kan wel kloppen hoor de meeste onderdelen komen uit je winkelkarretje van nieuwe multi media PC :)
Maar wou voor de zekerheid nog ééns chekken of er nog iets kon verbetert worden .ja dus...
He nog 1 twijfel en dat is de voeding .Zou ik niet beter naar de Be quiet! Pure Power L8-400W gaan.
alvast bedankt
4
Als je van plan bent een midrange videokaart toe te voegen is dat een goed idee, maar dat betekent dat je van plan bent om te gamen of met zware videobewerking aan de gang gaat? Zonder een videokaart verbruikt je systeem idle zo'n 30-35 Watt en tijdens stresstests tot zo'n 70-75 Watt.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”