Gesloten
18
Zowel het advies van PCweb + als de leuke korting van Azerty zijn me goed bevallen en er staat nu ook een supercomputer op mijn "werktafel"
Ik ben er zeer content mee

en de service van Azerty is echt heel goed. Werd zelfs nog gebeld na 3 weken door de technische dienst of alles naar wens werkte en dat ik
bij vragen of problemen met het systeem, ik gewoon mag mailen naar de afdeling TD. :good:
Liefs Typetje
20
@ TheTwist,

Ja zeker de korting bij Azerty.nl is nog steeds geldig voor leden van PC Web Plus :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
21
Na lang te hebben meegelezen, toch maar even een account aanmaken.
De kortingen bij Azerty zijn toch wat minder interessant dan ze vroeger waren
Tegenwoordig zijn de verzendkosten boven de 25 euro altijd 0 euro.

Gelukkig kwam ik wel net boven de 500 euro.
22
Goedendag! Gelden de Azerty kortingen nog steeds? Ik heb me net ingeschreven, maar vroeg me af ik ik daar mijn voordeel nog mee kan doen. Ik begrijp van bovenstaand bericht dat de kortingen op zijn minst veranderd zijn?
Gr. Wile
23
@ Wile.E.Coyote
Wile.E.Coyote schreef:Gelden de Azerty kortingen nog steeds? Ik heb me net ingeschreven, maar vroeg me af ik ik daar mijn voordeel nog mee kan doen.
Ja, Azerty kortingen zijn nog geldig.
Afbeelding
jscoolen schreef:De kortingen bij Azerty zijn toch wat minder interessant dan ze vroeger waren.
Wile.E.Coyote schreef:Ik begrijp van bovenstaand bericht dat de kortingen op zijn minst veranderd zijn?
Ik weet niet wat jscoolen mee bedoeld.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
24
nouja gratis verzendkosten is nou niet zo spannend, vooral omdat je boven de 25 euro geen verzendkosten betaald.(Nu is gratis verzendkosten grammaticaal ook al niet juist, maar goed)

En 1% korting is nou ook bijna niet de moeite.
25
Er is in het artikel nergens vermeld dat het spannen zou zijn en/of wel/niet de moeite is.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
27
@jscoolen Bij mij staat er gewoon €3,95 aan verzendkosten en is een bestelling van ruim €600,-.
@iEscape Dus ik ben erg blij met de €8,95 korting.
Ik ben dagen bezig geweest om wat euro's te besparen en bestel dus ook bij verschillende winkels. Alle beetjes helpen.

Offtopic:
Ik zal vast nog vragen hebben op het forum betreffende mijn (voor 80%) nieuwe build. Wordt de eerste keer dat ik aan de slag gaat met Cooler Master's ARGB & Asus Aura. Ik heb wat ideeën, maar dat wordt flink uitdokteren...

Dank voor de snelle reactie!
Gr. Wile
29
Wile.E.Coyote schreef:Bij mij staat er gewoon €3,95 aan verzendkosten en is een bestelling van ruim €600,-.
Dus ik ben erg blij met de €8,95 korting.
Alle beetjes helpen.
Dat is vanzelfsprekend is goede instelling, `wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd`

Ik weet niet of je bij de opmerking ingevuld hebt zoals in het artikel is beschreven.
Afbeelding Misschien wel, mischien niet  ::)
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
30
Ja toch? Die bestelling moet ik nog doen. Deze heb ik als laatste bewaard, want ik wacht nog op wat centjes.... Maar dat ga dat zeker erbij zetten, letterlijk zoals het daar staat.
Bedankt voor je hulp!
Gesloten

Terug naar “Archief”