1
Mijn TV app

Een uitkomst voor live tv kijken op elk gewenst moment vanaf een iOS device (iPad / iPhone).
Deze app biedt livestreams van diverse zenders, zoals onder andere Publieke- & Regionale omroepen, Radio & Muziek, Nieuws, Sport en Internationale zenders.
Heeft u het nieuws gemist Afbeelding . . . . géén probleem, want u kunt NOS Journaal & NOS Jeugdjournaal terug kijken.
Mijn TV app biedt ook een overzicht van films van de avond en morgen welke op tv te bekijken zijn.

Deze app is niet free en voor €. 1,99 is het een goed app.
Mijn TV app heeft een duidelijke en eenvoudige gebruikersinterface en bevat géén reclame.

Voor meer informatie Mijn TV.
Afbeelding Mijn TV app installeren

(in het iTunes scherm op de computer) Klik op Installeer en vervolgens klik op Pas toe (rechtsonder) en daarna op Synchroniseer (rechtsonder).
Afbeelding Wanneer Verwijder naast de app staat vermeld betekent dat de app is geïnstalleerd.
Afbeelding Synchroniseer vervolgens de iPad met iTunes en tap op Mijn TV app op de iPad om te starten.
Afbeelding Maak een keuze OK of Sta niet toe.
Afbeelding Het beginscherm van Mijn TV app

Tap op de drie strepen om naar de index van Mijn TV te gaan.
Afbeelding Afbeelding Om terug te gaan naar het beginscherm klik op Gereed of op Alle kanalen.
Afbeelding Afbeelding Hieronder een paar screenshots.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Een zender toevoegen aan Favorieten

Tap op de i bij een zender en tap vervolgens op Toevoegen aan favorieten.
Afbeelding Tap vervolgens op OK.
Afbeelding Tap u nu op Favorieten dan ziet u dat de zender is toegevoegd.
Afbeelding :!: Indien u zich in het buitenland bevindt dan kunt u de NPO zenders niet bekijken, dit in verband met GEO-BLOCK.
Alle andere streams zijn wel gewoon in het buitenland te bekijken.

Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Tablets & mobiele apparaten”