Pagina 1 van 1

MS Office Word 2007 - afbeelding invoegen van scanner

Geplaatst: vr 03 dec, 2010 19:20:03
door iEscape
  1. Start Word 2007 en klik op de Office-knop.

    Afbeelding

  2. Klik op Opties voor Word.

    Afbeelding

  3. In het scherm Opties voor Word in het linkerdeelvenster klik op Aanpassen.

    De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

    Image

    Bij het rechterdeelvenster klik bij Sneltoetsen op  Afbeelding en vervolgens op OK.

  4. In het scherm Toetsenbord aanpassen bij Categorieën selecteer Alle opdrachten. Vervolgens bij Opdrachten selecteer InvoegenImagerScan. Bij Druk op nieuwe sneltoets toetst een combinatie van toetsen in, bijvoorbeeld Alt+Ctrl+S.  

    De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

    Image


    Klik op Toewijzen en klik vervolgens op Sluiten.

  5. Leg een afbeelding in de scanner, toets Alt+Ctrl+S

    Afbeelding

    Klik op Invoegen.

  6. Het resultaat

    De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

    Image
Eenmalig uitvoeren en werkt bij Win7 en WinXP Pro.
Het geldt in feite voor het invoegen van scanner/camera.

edit - 12 april 2011 voor MS Office Word 2010 zie dit artikel.