Plaats reactie
106
Tja en dan. Dan zit ik met een jaren oud systeem wat niet meer wordt ondersteund met alle gevolgen van dien en misschien nog wel meer problemen dan nu. Ik ben niet voor niets overgestapt naar Windows 10. Is dan de overstap naar het gratis Linux niet een optie in deze?
107
Ik snap je punt, maar zover ik zie is er geen andere optie m.b.t. Windows.

Linux is een optie, maar ik ben er amper bekend mee.
109
Je had eerst Windows Vista, welke uitgekomen is op 30 januari 2007 voor consumenten. Deze computer is daarmee zo'n 10 jaar oud.
Windows 10 zal voor dit oudere systeem te veel zijn en is niet volledig ondersteund.
De ondersteuning voor Windows 7 stopt op 14 januari 2020. Er komen dan geen automatische updaten meer.

Het lijkt het me dan ook beter om afscheid te nemen van deze computer en een nieuwe aan te schaffen met Windows 10.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
110
Dat vind ik allemaal erg kort door de bocht. Dat zit er helaas financieel ook niet in dus daarom de vraag is Linux een betere optie?
113
Nog een optie wellicht is Windows 10 terug te brengen naar de updates voor dat de problemen ontstonden en dan gelijk alle toekomstige updates, dus ook de update waar de problemen mee begonnen uit te schakelen? Is dit mogelijk en hoe en waar verwijder ik de updates en hoe schakel ik automatische updates uit in Windows 10? Ik heb dat al eens eerder gedaan in 'services' en Windows Updates uitgeschakeld maar deze werden op een onverklaarbare wijze weer aangezet zonder dat ik het zelf had gedaan.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”