Plaats reactie
1
beste,
zo'n 3 en een halve week geleden vond ik ineens dat een grote kuis van mijn bureau gepast was.
De desktop en Samsung scherm waren nog actief.
Bij het verplaatsen/verdraaien van het scherm had ik met mijn R-hand de R-benedenhoek vastgenomen en - ik vermoed - dus voor zoveel als alle knoppen tegelijkertijd ingedrukt. Afbeelding Sindsdien wordt het scherm - na 2 basisschermen van samsung zelf niet verder opgestart, beginnende met het Windowslogo.
Gewoon wachten tot het toch verder opstart haalt niets uit.
Ik deed al een 'reset all settings', maar niets helpt.
Heeft iemand een idee om dit op te lossen.
bedankt al voor het lezen!
3
Dag,
slechts 1 scherm 24" (al 3,5 weken problemen!!)  [scherm is een digitaal apparaat]
als ik computer opstart, verschijnen 2 typische beeldscherm-info's: 
1) linksboven korte weergave op scherm van mijn gemaakte keuze voor het scherm (= DVI kabel) - analoog niet gekozen
2) rechtsonder korte weergave op het scherm van de diverse knoppen (zie m'n afbeelding in #1)
          normaal start het scherm VRIJWEL METEEN (± 2 à 3 sec.) door naar Windows-logo, vergrendelingsscherm en scherm voor pincode
          het scherm blijft hangen na 2); normaal doorstarten gebeurt niet meer; dan is het gokken met de keuzetoetsen om verder te kunnen
Uw melding  "Als je dit scherm alleen aansluit doet hij het dan?" - bedoel je enkel onder stroom? - JA
de aansluiting is via DVI-kabel
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”