SAMSUNG SYNCMASTER S24B420BW compleet ontregeld

Problemen en vragen met betrekking tot een Blauw Scherm (Blue screen of death), systeemcrashes en opstartproblemen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
joodemyr
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 17:01
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: windows 10
AV: Avast Free A.V.
AM: Malwarebytes Anti-Malware
FW: niet actief wegens AV
Locatie: B, Lochristi

#1

15 apr 2018 11:03

beste,
zo'n 3 en een halve week geleden vond ik ineens dat een grote kuis van mijn bureau gepast was.
De desktop en Samsung scherm waren nog actief.
Bij het verplaatsen/verdraaien van het scherm had ik met mijn R-hand de R-benedenhoek vastgenomen en - ik vermoed - dus voor zoveel als alle knoppen tegelijkertijd ingedrukt.
Afbeelding
Sindsdien wordt het scherm - na 2 basisschermen van samsung zelf niet verder opgestart, beginnende met het Windowslogo.
Gewoon wachten tot het toch verder opstart haalt niets uit.
Ik deed al een 'reset all settings', maar niets helpt.
Heeft iemand een idee om dit op te lossen.
bedankt al voor het lezen!
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#2

15 apr 2018 18:11

Hallo,

Even een paar basis vragen:

Dus als ik het begrijp heb je 3 schermen?
Dit scherm gaat wel netjes aan?
Als je dit scherm alleen aansluit doet hij het dan?
Met welke aansluiting is dit scherm verbonden aan je pc HDMI of reen ander?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
joodemyr
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 17:01
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: windows 10
AV: Avast Free A.V.
AM: Malwarebytes Anti-Malware
FW: niet actief wegens AV
Locatie: B, Lochristi

#3

15 apr 2018 19:02

Dag,
slechts 1 scherm 24" (al 3,5 weken problemen!!)  [scherm is een digitaal apparaat]
als ik computer opstart, verschijnen 2 typische beeldscherm-info's: 
1) linksboven korte weergave op scherm van mijn gemaakte keuze voor het scherm (= DVI kabel) - analoog niet gekozen
2) rechtsonder korte weergave op het scherm van de diverse knoppen (zie m'n afbeelding in #1)
          normaal start het scherm VRIJWEL METEEN (± 2 à 3 sec.) door naar Windows-logo, vergrendelingsscherm en scherm voor pincode
          het scherm blijft hangen na 2); normaal doorstarten gebeurt niet meer; dan is het gokken met de keuzetoetsen om verder te kunnen
Uw melding  "Als je dit scherm alleen aansluit doet hij het dan?" - bedoel je enkel onder stroom? - JA
de aansluiting is via DVI-kabel
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#4

15 apr 2018 19:46

Hallo,

Dit is zeker een moeilijk probleem het reset zou het op moeten lossen er lijk dan iets anders te zijn.
Zo heb je hem gereset:

Afbeelding
Neem anders eens contact op met Samsung:
http://www.samsung.com/nl/info/contactus/
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gebruikersavatar
joodemyr
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 17:01
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: windows 10
AV: Avast Free A.V.
AM: Malwarebytes Anti-Malware
FW: niet actief wegens AV
Locatie: B, Lochristi

#5

15 apr 2018 20:16

de werkwijze is hier wat anders:
Maar ik neem contact met http://www.samsung.com/nl/info/contactus/
bedankt al
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16099
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam
Ontvangen likes: 1

#6

16 apr 2018 09:30

joodemyr schreef:de werkwijze is hier wat anders:
Maar ik neem contact met http://www.samsung.com/nl/info/contactus/
bedankt al
Ik ben benieuwd :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Blauw Scherm (BSOD), Systeemcrashes & Opstartproblemen”