Plaats reactie
1
Blue screen view 2.txt
Blue screen view 2.txt
Ik heb nu 2 weken een nieuwe laptop, in deze 2 weken heb ik al 17 keer de BSOD voorbij zien komen. Zou iemand mij verder kunnen helpen in het zoeken naar de oorzaak?
Ik heb alle drivers up to date en ik heb een memory test gedaan waarbij 0 fouten waren.

Update: zojuist nog 1 gehad bijgevoegd aan bijlage. Deze had weer een andere code
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
3
Je hebt wel gelijk abbs. Ik was ook van plan om vandaag nog terug te gaan.
Het leek mij interessant om het zelf op te lossen omdat ik in de naderende toekomst ICT wil gaan studeren en op deze manier een klein beetje ervaring mee op te doen
4
Hallo,
 
We kunnen altijd even kijken :)
Maak een nieuwe map aan bv c:\temp,
Ga naar de map C:\Windows\Minidump
 
Kopieer de minidumps die erin staan, plaats deze in c:/temp maak hier een zip-bestand van.
 
Uitleg: http://www.hoezelfmaken.nl/index.php/computers/zelf-een-zip-bestand-maken
Upload die naar: http://www.filedropper.com/
En plaats dan de verkregen link in je volgende antwoord.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
beste abbs,
Ik ben naar de winkel gegaan en die adviseerde mij om windows opnieuw te installeren. Dit heb ik gedaan en nu vormt zich opnieuw hetzelfde probleem.
Filedropper kost geld ? ik heb uploadfiles.oi gebruikt ik hoop dat dat geen problemen veroorzaakt.
https://ufile.io/db30e
6
Hallo,

Het probleem is je nvidia driver, doe het volgende;

Step 1. Cleanly Re-install NVIDIA Graphics Driver

Note: Before we go in, you need to boot into Safe Mode. If you are not sure how to go to Safe Mode, please refer to this post here.

1) Go to Device Manager. Then expand category Display adapters and locate your NVIDIA graphics driver. The name of your graphics card could be different from mine here.
Afbeelding 2) Right click your NVIDIA graphics driver and choose Uninstall from the list of choice.

Afbeelding 3) When prompted to confirm the uninstall, please make sure that you check Delete the driver software for this device option too. Then press OK to continue.

Afbeelding 4) Then download and install the latest version of NVIDIA graphics driver from the official support website.

If you are a laptop user, please go to the manufacturer website of your laptop and search for the appropriate graphics card driver instead of going to NVIDIA driver support web page.

After the download, please make sure that you install it successfully. You might need to restart your computer for the change to take effect.


5) Follow the path C:\Windows\System32\Drivers and locate the file with the name nvlddmkm.sys. Right click to Rename it as nvlddmkm.sys.old.

Afbeelding If you see this notification, just press OK to continue.

Afbeelding 6) Then go to NVIDIA directory (usually in C:\Nvidia or C:\drvvganVidia) and find the file nvlddmkm.sy_. Or you can just type the name into the search box. Copy this file and Paste it to your Desktop directory.

Afbeelding 7) Press Windows key and X at the same time, then choose Command Prompt (Admin).
Afbeelding 8) In Command Prompt window, type in the following command:

expand.exe nvlddmkm.sy_ nvlddmkm.sys

Make sure that you have all the letter corrects and then hit Enter.
Afbeelding 9) Go to C:\ drive again and copy the newly created file nvlddmkm.sys.
Afbeelding Then paste into the C:\Windows\System32\Drivers folder.
Afbeelding 10) Now restart your computer. The blue screen of death problem should be gone now.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Beste abbs,
De winkel heeft hem omgeruild voor een gloednieuwe!
Jammer kan ik het niet meer proberen of dat het daadwerkelijke probleem was.
Ik ben wel erg benieuwd hoe je deze conclusie hebt gevonden.
Kan je me de stappen laten zien in jou proces? En waar ik dan op moet letten etc?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”