Plaats reactie
20
Hallo coolco,

Gelieve de tool van https://www.sysnative.com/blogs/downloa ... onapp-exe/ te downloaden en te openen.
Deze tool verzamelt informatie over je pc voor analyse, dit moet niet langer dan 15 minuten duren. Zodra het klaar is, is er een nieuwe bestand op je desktop genaamd SysnativeFileCollectionApp, upload dit bestand.
Als de tool langer dan 15 minuten bezig is, sluit het en probleem het 1x opnieuw. Als het na de 2e poging nog niet lukt, laat het weten zodat er een alternatieve oplossing kan worden gegeven voor het verzamelen van informatie.
21
Gedaan en output SysNativeFileCollection in bijlage.
NB: Had wel via DriverEasy gezien dat er heel wat drivers een update moeten. Maar weet niet of dit het probleem veroorzaakt en of het handig is om alle drivers (allemaal RealTek en Intel) bij te werken zodat alles nog goed blijft functioneren.
Hoor graag weer van je terug.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
22
Indien drivers zijn betrokken, gebruik DriverEasy niet! 

Heb je een tool gebruikt om je C: partitie op te schonen?
26
Nog even eentje gemaakt. BSOD in de bijlage.
DumpFile zip via WeTransfer gestuurd
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
27
Verwijder BullGuard tijdelijk en gebruik Windows Defender als alternatief.
https://www.bullguard.com/nl/support/pr ... guard.aspx

Door de verschillende stopcodes zijn er meer dumps nodig om een analyse te maken, afgaande op de parameters
- 2x 0xA, incorrecte geheugen adressen gerefereerd op een IRQL niveau dat dit niet kan toelaten
- 2x 0x7E, iets wilde buiten eigen geheugen bereik geheugen refereren, de exception handler van Windows kon dit niet goed afhandelen.
- 2x 0x133, een wat lastigere. Iets heeft extra tijd aangevraagd om een taak af te ronden (DPC), het was opmerkelijk hoeveel tijd dat ervoor nodig was. Door deze opmerking crashte het systeem. Dit is een lastigere omdat hetgeen dat extra tijd heeft aangevraagd niet altijd aanwezig is in de dumps.
Is het redelijk lastig om goede suggesties te geven, het is te hopen dat BullGuard gerelateerd is aan alle crashes.


Upload de dumps a.u.b., daar heb ik meer aan.
28
output tweede SysNativeFileCollection in bijlage.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
29
Dumps is er steeds maar 1 zie ik. En volgens mij idd steeds een andere. Tweede dump is een andere foutmelding zie ik. Zojuist daarvoor mn pc afgesloten (idd bsod) en werd opnieuw opgestart en gaf weer een andere foutmelding.
BullGuard er af en er weer op? Of Bullguard er alleen eerst even af?
En welke actie moet ik dan doen als ik BG er af heb gehaald?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”