Ik krijg sinds een paar dagen steeds vaker een blauw scherm met oa. bovenstaande tekst.
Daar onder staat dan ook nog:
"mislukt: IDS via 64 sys"
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1396167400423277&l=bd03bb89fd
Ik kreeg deze melding nadat ik een online game wilde starten (http://www.miniclip.com/games/8-ball-pool-multiplayer/).
Maar nadat ik Chrome had verwijderd (naar mijn idee was dit de veroorzaker), kreeg ik geen blauw scherm meer.
Ik gebruik nu Edge.
Alleen kan ik nu de pagina van Miniclip niet meer openen.
Deze site raad mij aan om de adblocker uit te schakelen.
Is dit aan te raden? Ik heb hier nooit last van gehad.
Nog een aanvulling:
Ik probeerde met een andere browser (Explorer) diezelfde pagina te openen, maar kreeg weer een blauw scherm, maar nu met een andere tekst (zie foto)
2
Hallo en welkom op het forum,
Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
- Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
- Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
- Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)