Plaats reactie
1
hallo,

Het gaat hier om een acer 7750 met i5 processor.

Gisteren heb ik mijn laptop met windows 10 geupdated (niet geupgraded, ik had al vrij lang windows 10 en daar dus een update van, even voor de duidelijkheid ;) ). Dit duurde erg lang maar uiteindelijk was hij klaar. Toen bleef de laptop op zwart scherm hangen en reageerde hij nergens meer op. Inmiddels heb ik hem een paar keer aan en uit gezet maar nog steeds niks. Ook na een dag lang op het zwarte scherm gebeurt er nog steeds niks en ook na een dag lang uit te hebben gestaan en weer aangezet te hebben doet hij nog niets. 

Tijdens het korte opstarten komt als eerste het acer logo tevoorschijn met onderin iets als: druk op f2 voor setup utility. Dan kom ik op de insydeh20 utility en dit werkt dus wel, ik kan vanalles doen maar snap er vrij weinig van. Misschien kunnen we hier wat mee?

Maar als ik dus niet op f2 druk gaat de laptop snel over in het windows 10 icoontje met een draaiend wacht dingetje eronder om daarna op zwart scherm te gaan. Hij is dan nog wel aan, het scherm is aan en het lichtje van de harde schijf knippert heel soms.

Heb al een tijdje op internet gezocht maar kwam niet echt ergens op uit. Hopelijk kan iemand me helpen.

Alvast bedankt en vriendelijke groet,

Niek
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”