Gesloten
17
Qualcomm Atheros AR938x Wireless-netwerkadapter en Intel® Driver Update Utility waren geen updates van.
NVIDIA GeForce GT 740 is wel geup date.

Morgen gan we België in,moeten morgenavond/nacht lossen in Geel.
In België hebben we geen internet.
Donderdag weer in Vlissingen laden.als we woensdag op de Westerschelde zitten heb ik weer internet.

Dan weet je wat als ik niet meteen reageer.
met vriendelijke groet,
Jenet a/b m/s Afbeelding Eemspoort
18
Drivers zijn er voor je chipset niet meer, maar ben momenteel een gemodificeerde driver aan het uit proberen op een gelijkaardig systeem.
Moet eerst kijken of alles vlekkeloos verloopt maar houd je op de hoogte. ;)
Groetjes Dasle
19
Hee tof !!! Ben weer in het land.

Ik merkte dt mijn foto's iets sneller laadden.
Maar vanmorgen kreeg ik melding dat de de grafische kaart
hersteld was wan een kernelfoutmaar was hersteld.
Nog niet eerder gezien.
Ik ben benieuwd.
met vriendelijke groet,
Jenet a/b m/s Afbeelding Eemspoort
20
Hoi jenetjuh,

Sorry voor men late reactie.

Het lijkt erop dat je problemen begonnen zijn na de installatie van Windows 8.1 en je nieuwe grafische kaart, volgens Speccy is driver versie 353.30 geïnstalleerd van juni 2015.
Probeer eens te updaten naar de laatste driver die voorhanden is 361.43 en die je hier kunt downloaden -> http://www.nvidia.co.uk/content/DriverD ... pe=GeForce" onclick="window.open(this.href);return false;

Geeft deze update enige verbetering?
Mocht dat niet het geval zijn, heb je nog die andere grafische kaart bij de hand?
Groetjes Dasle
21
Hallo Dasle,
Up gedate :D naar de versie die je zei.
Nu moet er wel even tijd overheen gaan omdat het niet geregeld gebeurde.
Het is nu ak sterk afgenomen.
Wat zullen we afspreken als het gied gaat ,zodat het op slot kan ?

De oude grafische kaart heb ik ook nog wel, die ligt voorop bij de oude meuk.

Groetjes
met vriendelijke groet,
Jenet a/b m/s Afbeelding Eemspoort
22
Wacht het maar rustig af en kijk maar of het zich nog voordoet, het topic kan gewoon open blijven.
Mocht je denken dat het probleem is opgelost na verloop van tijd kan je dit melden, anders zou je die andere grafische kaart kunnen proberen om te kijken of deze iets aan een oplossing kan bijdragen.
Mocht dat ook niet baten zoeken we verder naar een andere mogelijke oplossing van je probleem. ;)
Groetjes Dasle
25
Help Dasle ! :eek:
Het is weer begonnen .
Na een paar pogingen ben ik wel bij de opstartinstellingen gekomen.
Het begon zachtjesaan weer minder te worden, traag en zo om de dag een blauw scherm.
Nu compleet blauw,reageert nergens meer op.
Met groet, Jenet
met vriendelijke groet,
Jenet a/b m/s Afbeelding Eemspoort
26
Heb je een andere pc ter beschikking, want het is misschien aangewezen om eerst bestanden die je nog op de HD hebt staan vellig te stellen.

Neem dit topic eens door en kijk eens of je met de Live USB-stick wel kan opstarten.
Met behulp van de Live USb-stick kan je via de verkenner bestanden kopiëren naar een ander extern medium.

Welke voeding zit in deze pc, kan je het merk, type en modelnummer vermelden een foto ervan mag natuurlijk ook.
Groetjes Dasle
27
Hallo Dasle,
ik heb nu helemaal een andere pc.
Er was niks mee aan te vangen en voor dat het helemaal mis gaat maar adequate maatregelen genomen.
Een andere pc, de oude van mijn vriend.
Dus nu kan dit topicje wel dicht.
Bedankt voor je hulp.
met vriendelijke groet,
Jenet a/b m/s Afbeelding Eemspoort
28
Graag gedaan jenetjuh,

Dan kan hier een slotje op en veel plezier met je andere pc :good:
Groetjes Dasle
Gesloten

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”