Plaats reactie
1
Ik heb een Windows 7 machine met een grafische kaart van NVIDIA. Opeens krijg ik geregeld een blue screen, het beeldscherm wordt zwart en de pc loopt vast. Ik krijg dan (na opstarten) deze foutcode te zien:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 116
BCP1: FFFFFA8009DE2010
BCP2: FFFFF880060C2B78
BCP3: FFFFFFFFC000009A
BCP4: 0000000000000004
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Via BlueScreenView deze files opgeslagen (zie bijlage)

NB: Reeds geprobeerde oplossingen: PC teruggezet naar eerdere datum via systeem herstel. Nieuwe updates binnengehaald van NVIDIA driver (clean installatie).

Wat is er aan de hand en hoe kan ik mijn pc weer goed laten functioneren?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
3
Maxstar,
Bedankt voor je reactie.
Bestandje C:\Windows\Minidump\080415-27799-01.dmp hier toevoegen of via filedropper.com lukt me niet.
Hij zit in het mapje Minidump, deze heeft een slot(je) en als ik de file hier (of via filedropper) wil toevoegen/uploaden, krijg ik een melding dat ik deze file niet kan/mag openen.
Hoe krijg ik deze toegevoegd?
4
coolco schreef:Maxstar,
Bedankt voor je reactie.
Bestandje C:\Windows\Minidump\080415-27799-01.dmp hier toevoegen of via filedropper.com lukt me niet.
Hij zit in het mapje Minidump, deze heeft een slot(je) en als ik de file hier (of via filedropper) wil toevoegen/uploaden, krijg ik een melding dat ik deze file niet kan/mag openen.
Hoe krijg ik deze toegevoegd?
Kun je het bestand wel verplaatsen naar een andere locatie zoals het bureablad en het vanaf daar proberen?
5
Maxstar,
Ja dat lukt wel (staat nu op mn bureaublad) maar dan kan ik de file niet toevoegen/uploaden via hier en ook niet toevoegen uploaden via filedropper. Ik krijg dan de melding (bij het toevoegen van de file) dat ik de file niet mag/kan openen.
Even in BlueScreenView gekeken en daar kan ik de file wel openen. Maar de inhoud is dan het zelfde (volgens mij) als in de file: bluescreendumpfile.txt die ik al heb toegevoegd aan deze topic met deze info:

==================================================
Dump File : 080415-27799-01.dmp
Crash Time : 4-8-2015 21:14:10
Bug Check String :
Bug Check Code : 0x00000116
Parameter 1 : fffffa80`09de2010
Parameter 2 : fffff880`060c2b78
Parameter 3 : ffffffff`c000009a
Parameter 4 : 00000000`00000004
Caused By Driver : dxgkrnl.sys
Caused By Address : dxgkrnl.sys+5d134
File Description :
Product Name :
Company :
File Version :
Processor : x64
Crash Address : ntoskrnl.exe+748c0
Stack Address 1 :
Stack Address 2 :
Stack Address 3 :
Computer Name :
Full Path : C:\Windows\Minidump\080415-27799-01.dmp
Processors Count : 4
Major Version : 15
Minor Version : 7601
Dump File Size : 698.016
Dump File Time : 4-8-2015 21:22:01
==================================================

Maar ik neem aan dat in de file zelf dus nog meer info staat?
Ander idee om die file te uploaden?
7
Drive en Dropbox lukken ook niet (zelfde melding dat ik de file niet kan/mag openen) als ik m toe wil voegen.
Ik werk op mn pc wel als administrator (al staat er bij de map DumpFile wel een slot op.
8
coolco schreef:Drive en Dropbox lukken ook niet (zelfde melding dat ik de file niet kan/mag openen) als ik m toe wil voegen.
Ik werk op mn pc wel als administrator (al staat er bij de map DumpFile wel een slot op.
Zet het volgende bestand eens op je bureablad en upload het daarna naar Filedropper.

Code: Selecteer alles

C:\Windows\Minidump\080415-27799-01.dmp
Dus NIET proberen vanaf de locatie waar het eerst staat, maar EERST op het bureaublad zetten.
9
Ook vanaf bureaublad lukt het niet (hier niet, Filedropper niet, Drive niet en Dropbox niet).
Melding: U bent niet bevoegd dit bestand te openen. Neem contact op met de eigenaar van het bestand of met de systeembeheerder om toestemming te vragen :-(
12
Hallo,

Dan proberen we het even op een andere manier.

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.zip naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    C:\Windows\Minidump\080415-27799-01.dmp;p
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
Sample.zip uploaden.
  • Op de onderstaande locatie is door Zoek.exe een ZIP bestand geplaatst met de naam sample_20120615_0718.zip. (de cijfers achter Sample_ duiden de datum en tijd aan).
  • C:\Users\Public\Desktop - Windows XP gebruikers kunnen het bestand terug vinden bij C:\Documents and Settings\All Users\Bureaublad
  • Upload dit bestand naar http://www.filedropper.com en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Virus scan uitgezet, zoek.zip gedownload naar bureaublad. Alles uitgepakt. En op toepassingsbestandje rechtermuisknop en dan als administrator uitvoeren geklikt. PC stijgt nu bijna op, maar er opent zich geen 'zoek' programmaatje.
15
Veilige modus ga ik zo even testen.
Zoek nu wel up and running.
Locatie...is dat wel: C:\Windows\Minidump\080415-27799-01.dmp;p
Dus met aan het einde de
;p (punt komma p)
Klopt dat?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”