Plaats reactie
31
Goedemorgen,

Het bestand wat je geüpload hebt bevat het eerdere minidump bestand, daar heb ik niet zo veel aan maar probeer het volgend eens.

Download de Afbeelding Download Display Driver Uninstaller (DDU) naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Start de computer nu op in de veilige modus, dit is namelijk de meeste effectieve methode voor het verwijderen van de display drivers.
  • Dubbelklik vervolgens op DDU vX.x.x.x.exe en klik op de knop Uitvoeren.
  • Geef als opslaglocatie (Destination Folder) bijvoorbeeld C:\DDU op zodat het programma in een eigen map wordt uitgepakt.
  • Klik hierna op de knop Extract om het programma naar de bovenstaande map te laten uitpakken.
Afbeelding
  • Klik nu met de rechtermuisknop op het bestand Display Driver Uninstaller.exe en kies voor de optie uitvoeren als administrator.
Afbeelding
  • Mocht je de computer (nog) niet opgestart hebben in de veilige modus krijg je de onderstaande melding te zien.
  • Voorafgaand wordt er als eerste nog een systeemherstelpunt van Windows aangemaakt.
  • Kies in het onderstaande scherm vervolgens voor Ja om automatisch naar de veilige modus van Windows door te starten.
Afbeelding
  • Vink alle opties aan zoals aangegeven in het rode kader op de onderstaande afbeelding.
  • Klik vervolgens op de knop Clean and restart (Highly Recommended)
Afbeelding
  • Na de herstart is er in de map "C:\DDU\DDU Logs" een logbestand met de naam "2015 _8_7_11_16_46_DDULog.txt" aangemaakt.
  • (de naam zal niet identiek zijn aangezien die de datum en tijdstip van uitvoeren bevat).
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
32
Goede morgen,
Zojuist via Windows update een NVIDIA update gehad. Ik ga deze eerst even afwachten hoe dat loopt, voordat ik de DDU aanpak er op los laat. Zodra ik weer een BSOD heb, zal ik idd alle NVIDIA software weer deinstalleren en dan de DDU uitvoeren.
34
Maxstar,
Helaas weer een BSOD (na installatie van de NVIDIA drivers via de Windows update).
Weer alle NVIDIA software handmatig verwijderd en weer een BSOD logfile gemaakt. Kun je hier weer eens naar kijken ajb (voordat ik aan de DDU begin)?
Hier de filedropper link: http://www.filedropper.com/sample13-08-20151555" onclick="window.open(this.href);return false;
35
Goedemorgen,

Verwijder inderdaad even de driver met DDU en herstart vervolgens het systeem.
Download vervolgens de driver met versie nummer (350.12) via de onderstaande link en installeer deze eens.
Dit zou in sommige gevallen het probleem met de BSOD oplossen.
http://www.nvidia.com/content/DriverDow ... pe=GeForce" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
37
NVIDIA 350.12 geïnstalleerd. De rest (software/drivers) van dat pakket uitgevinkt, dus alleen de 350.12 driver geïnstalleerd (al was dat de driver en pakket van NVIDIA dat ik al had).
Na wat aanpassingen bij beeldscherm resolutie en persoonlijke instellingen/thema's ook geen Windows 95 layout meer.
Ik ben benieuwd of de BSOD niet voorgoed voorbij is.
Vanaf komende maandag weer verder.
Goed weekend alvast.
41
Via DDU weer alle drivers van NVIDIA verwijderd.
Nu versie 347.88 geinstalleed en dan alleen de driver en Physix.
Even afwachten wat de resultaten zijn. Bij een BSOD meld ik me weer :-)
45
De patch van: https://www.reddit.com/r/battlefield_4/" onclick="window.open(this.href);return false; ... ast_patch/
geprobeerd.
Helaas weer een BSOD vandaag (ook dus met de 10 seconden time out).
Nog andere tips om de NVIDIA BSOD uit te bannen?
Wil je weer een blue screen dump file? Weer alle NVIDIA drivers er af gooien?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”