Plaats reactie
31
Ik heb AMD verwijderd met Revo uninstaller. Dat is allemaal goed gegaan maar nog steeds het blauwe scherm en Dell SupportAssist blijft aangeven dat het om AMD High Def Audio Device gaat. Is AMD dan niet helemaal van de computer af...

http://we.tl/PKKw47urH8" onclick="window.open(this.href);return false;
32
Er kunnen altijd nog restanten zijn achtergebleven, voer hiervoor nog even de AMD Clean Uninstall Utility uit.

Download de Afbeelding AMD Clean Uninstall Utility naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op amdcleanuputility.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vervolgens verschijnt er een venster me de mededeling dat alle drivers en componenten verwijderd zullen worden, klik hier op OK.
  • Het programma zal nu geminimaliseerd worden naar de taakbalk (systemtray).
  • Tijdens dit verwijderingsproces kan het scherm even flikkeren, dat is echter normaal.
  • Als dit proces gereed is verschijnt het volgende scherm.
Afbeelding
  • Klik hier op de knop View report, sla het kladblokbestand op bijvoorbeeld het bureaublad op als AMD-rapport.txt.
  • Klik vervolgens op Finish om dit venster te sluiten.
  • Nu verschijnt het scherm met de mededeling dat het systeem opnieuw opgestart moet worden, klik hier op Yes.
  • Voeg na de herstart het rapport (AMD-rapport.txt) als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
35
Ja en die heb ik nog steeds.... ;( De computer moest opnieuw worden opgestart om de veranderingen door AMD in te laten gaan maar toen kreeg ik dus weer een bsod. En Dell komt nog steeds met dezelfde melding en ook de tekst bluescreenview is hetzelfde.
38
Op de onderstaande link staat beschreven hoe je zo'n installatieschijf op DVD of een USB-Stick kunt aanmaken.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 70&t=18376" onclick="window.open(this.href);return false;

Hiermee kan je dan een compleet schone installatie van Windows 10 uitvoeren, i.p.v. een upgrade vanaf Windows 8.1.
1. Maak uiteraard wel eerst een back-up van alle belangrijke gegevens.
2. De generieke licentiecode van Windows 10 kan je bijvoorbeeld met ProduKey achterhalen.

Volgens kan je dan een schone installatie uitvoeren, dit is zoals ik het nu zie de meest handige en snelste oplossing om het probleem te verhelpen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
39
Kun je een schone installatie ook via die optie herstel doen en dan alle bestanden verwijderen...of is dat geen echt schone installatie.
45
Ik heb net van al mijn bestanden een backup gemaakt. Daarna Media Creation Tool gestart. Ik heb niet eerst een USB gemaakt maar gekozen voor optie twee een clean install voor deze computer. Na alles te hebben doorlopen gaat de installatie beginnen. Dan krijg ik de melding dat er een paar keer opgestart moet worden. Bij de eerste keer dat dit gebeurd krijg ik weer dat blauwe scherm waarna de hele install wordt afgebroken en ik weer terugkeer naar de oude situatie. Hoe kom ik over dat punt heen.... Ik ga nu eerst een USB aanmaken en dan nog een keer proberen maar dit is toch vreemd...
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”