Plaats reactie
32
Hallo,

Al 5 dagen crash-vrij :) Wel vreemd dat het zou liggen aan de slaapstand-instelling, want vroeger heb ik daar nooit last van gehad.
Enige nadeel is nu wel dat m'n laptop snel leegloopt wanneer ik hem sluit terwijl hij aan blijft staan. Ik heb vaak heel wat documenten en websites openstaan voor m'n werk en daarom sluit ik m'n laptop zelden volledig af. Nu is de batterij wel elke ochtend plat, tenzij ik ik de adapter continue in het stopcontact houd.

Val hier nog iets aan te doen?

Alvast al erg bedankt!
Robbie
33
Dag Robbie,

Aangezien we de slaapstand in principe uitgeschakeld hebben, is het natuurlijk normaal dat deze meer verbruikt ;)

Om dit probleem verder te bekijken heb ik nog volgende info nodig:
  • Klik op Start
  • Typ cmd
  • Normaal krijg je nu een programma "cmd.exe" te zien in de lijst
  • Rechts-klik hierop en kies voor Uitvoeren als administrator
  • In het nieuwe scherm typ je: Powercfg -energy
  • Wacht tot deze klaar is en voeg hierna het bestand energy-report.html toe als bijlage. (dit bestand vind je in C:\Windows\system32)
  • Alternatief kan je dit bestand uploaden naar http://www.mijnbestand.nl" onclick="window.open(this.href);return false; . Post hierna de downloadlink.
Screenshot: Afbeelding
Hierna:

Download Afbeelding GetSystemInfo.zip van Kaspersky naar het bureaublad
  • Pak het bestand "GetSystemInfo.zip" uit en dubbelklik op "GetSystemInfo.exe" om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens in het EULA venster op de knop "Accept" om door te gaan.
  • Klik nu op de knop "Create Report". Afbeelding
  • Wanneer de tool gereed is krijgt u de mogelijkheid om het rapport te versturen naar de GSI parser van Kasperksy.
  • Klik hier op de knop "Send", vervolgens zal uw browser openen met een link naar de GSI Parser van Kaspersky. (Deze link is eveneens gekopieerd naar uw klembord).
  • Wanneer het rapport is verzonden krijgt u de melding "Gefeliciteerd! Your report has been successfully created!"
  • In dit venster staat een link vermeld, plaats deze link in uw volgende bericht.
Volg me op Twitter: @bartblaze
Mijn persoonlijke blog: Blaze's Security Blog

Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
39
Dag Robbie,

Ken of gebruik je AOMEI Backupper als programma?

Verwijder alvast het volgende programma, dit is namelijk totaal overbodig en kan zelfs bepaalde problemen geven:
  • SpyHunter
Eventuele uitleg waarom en hoe je deze dient te verwijderen kan je hier terugvinden:
http://www.computeridee-totaal.nl/spyhu ... rwijderen/" onclick="window.open(this.href);return false;



Hierna:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Vul het volgende in bij Search:
    ambakdrv.sys;ammntdrv.sys;amwrtdrv.sys
  • Druk vervolgens op de Search file(s) knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is wordt er een logbestand aangemaakt met de naam Search.txt op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Screenshot: Afbeelding
Volg me op Twitter: @bartblaze
Mijn persoonlijke blog: Blaze's Security Blog

Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
40
Spyhunter is verwijderd. Ik heb inderdaad AOMEI backupper staan. Ik heb die een tijd geleden voor het eerst gebruikt. Geen aanrader?

In bijlage het logbestand van Farbar Recovery.

groet,
Robbie
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”