Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.
Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.
Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.
erwin33 schreef:Ik heb een bestandje met de logs er in eventvwr.evtx maar dat pakt de bijlage functie niet op deze site. Hoe kan ik deze bijvoegen?
erwin33 schreef:Ok, kom daar vrijdag op terug.
erwin33 schreef:Dat is wel erg veel. Vanaf het moment dat het gebeurde en het opnieuw opstarten zijn er al behoorlijk wat gebeurtenissen. Ik weet niet precies van welke gebeurtenissen ik printscreens moet maken en van welk onderdeel van het scherm zichtbaar moet zijn?
wevtutil qe Systeem /f:text > "%USERPROFILE%\Desktop\eventlogSystem.txt"&wevtutil qe Toepassing /f:text > "%USERPROFILE%\Desktop\eventlogApp.txt"&msinfo32 /nfo "%USERPROFILE%\Desktop\msinfo32.nfo"