Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Gwoon_paul
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

clock watchdog timeout bij spelen games

di 25 apr, 2017 18:31:45

Hallo,

Ik speel al mijn games via Steam. Bij een paar van deze spellen krijg ik na 15/20 minuten gamen een blauw scherm met de melding clock watchdog timeout
Is het geheugen of mijn videokaart niet voldoende om deze spellen normaal te spelen?

Gwoon_paul
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

clock watchdog timeout

zo 18 jun, 2017 15:35:51

Hallo Sinds kort krijg ik een blauw scherm met de foutmelding clock watchdog timeout.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen/verhelpen?

Alvast dank.

WhiteFang
Security Advisor
Security Advisor
Kennisniveau: (3) Expert
AM: MalwareBytes Anti-Malware Mac OSX

Re: clock watchdog timeout bij spelen games

zo 18 jun, 2017 22:38:36

Is je CPU overclocked? Je GPU (videokaart) vraagt meer dan je CPU aankan. Soms wil het terugzetten van een Windows herstelpunt, system restore nog wel eens helpen, toen het probleem er nog niet was.