Plaats reactie
1
beste lezers:
ik wil in de komende weken thuis een netwerk aanleggen ,ik doe dit voor het eerst,de connectie tussen 3 pc's.

wat is het beste keuze voor het aanschaffen van de router,waar moet ie aan voldoen,is er een bepaalde verschil tussen alle merken,kwa snelheid waar moet ik opletten,kun je makkelijk een tweede handje kopen ,zijn er dingen waar je zeker moet opletten dat soort dingen.....
als je informatie hebt graag reactie.
alvast bedankt  ;)
Laatst gewijzigd door Maxstar op 27 dec 2008 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
3
hallo:
ik heb het internet van telfort 20/MB download snelheid.
de modem is van het merk "ZYXEL" verder geen details.
ik zou ook mijn laptop in het huis willen gebruiken.
ik hoop dat je hier wat aan hebt
4
Een draadloze router is de oplossing.
Bijvoorbeeld deze van linksys, (http://www-nl.linksys.com/servlet/Satel ... 6273642B05)

Heeft je notebook al een draadloze netwerkkaart, anders kan je hiervoor een PCmcia of USB adapter nemen, om zo de notebook aan het netwerk te koppelen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Vraagje, ik heb een adsl met router naar 2 computers, wordt uitgebreid naar 4 . Nu komt er een laptop die ik gewoon overal wil kunnen gebruiken op ons perceel op curacao. Is het gewoon de draadloze router aansluiten op de bestaande router en deze configureren. Of zitten er adders onder het gras.??
Ik draag geen horloge....... ik heb de tijd.
6
Als je de draadloze router gaat aansluiten op de gewone router moet je bij ??n van de twee routers de routerfunctie uitschakelen en als switch/hub laten dienen.

Je kan beter de gewone router vervangen door de draadloze als dit mogelijk is.
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
7
Dat is dus iets wat ik moet gaan uitzoeken. Maar ik kan de andere PC's niet op draadloos zetten. Of ik moet hier alles nieuw kopen.
Ik draag geen horloge....... ik heb de tijd.
9
Ik ga dat eens uit proberen. Hoop dat dat lukt. Moet die router even gaan zoeken in de container. en dan aansluiten. Hoop aleen niet dat tijdens de aansluiting etc hier de stroom uitvalt. Probleem hier op Curacao.
Ik draag geen horloge....... ik heb de tijd.
10
Hoop aleen niet dat tijdens de aansluiting etc hier de stroom uitvalt.
Dat moet voor de router geen probleem opleveren, een stroomstoring....
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
11
stroomstoring ja dat is hier wel vaak het geval maar tijdens de instalatie van o.a. computer en dit soort dingen gaat de genarator aan.
Ik draag geen horloge....... ik heb de tijd.
13
Storingen van 1 tot 5 uur is hier vrij normaal. De generator kan het met gemak aan zolang ik maar zorg dat de benzine tank is gevult. Laatste keer heeft hij 12 uur op 1 tank van 5 liter gedraait. dus wat dat aangaat geen probleem.
Ik draag geen horloge....... ik heb de tijd.
15
Nee niet 100% maar moest ook snel met spoed naar nederland. Maandag ga ik de nieuwe draadloze aansluiten die ik vanuit nederland meeneem
Ik draag geen horloge....... ik heb de tijd.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”