Ik heb sinds kort een gebruikte Nas server.
Iomega Store Center 150d.
Door een stomme fout van mij, heb ik de 4 harde schijven er uit gehaald, maar op de verkeerde volgorde terug gezet.
Met als gevolg dat de server het niet meer doet.
Wat moet ik nu doen om hem weer te laten draaien ?
Wat zijn de opties, geef me wat aanwijzingen !
bvd
Frans
3
Beste Forza
Ik heb 4 schijven van 750 gig, dus samen 3 tb.
Ze stonden ingesteld op 2.2 tb,als 1 grote schijf.
Helaas waren ze niet genummerd.
Ik heb een recover iso bestand gedownload en gebrand.
Die heb ik in de dvd speler gedaan en aan de server gehangen, en daarmee opgestart.
Hij is wel (denk ik) aan het repareren, maar ik kan de voortgang niet zien.
Duurt dit lang ?
En mag de server dan wel of niet aan de modem hangen ?
Grtz
Frans
Ik heb 4 schijven van 750 gig, dus samen 3 tb.
Ze stonden ingesteld op 2.2 tb,als 1 grote schijf.
Helaas waren ze niet genummerd.
Ik heb een recover iso bestand gedownload en gebrand.
Die heb ik in de dvd speler gedaan en aan de server gehangen, en daarmee opgestart.
Hij is wel (denk ik) aan het repareren, maar ik kan de voortgang niet zien.
Duurt dit lang ?
En mag de server dan wel of niet aan de modem hangen ?
Grtz
Frans
7
Beste Forza
Ik kan geen IP adres vinden.
Ik moet de Nas server eerst geinstalleerd zien te krijgen.
Ik kan niks anders doen, maar de vraag is hoe moet dat ?
Met een externe dvd speler en een iso bestand aan de server gekoppeld.
Bekijk mijn tweede vraag nog maar eens !
Daar zoek ik een antwoord op.
grtz
Frans
Ik kan geen IP adres vinden.
Ik moet de Nas server eerst geinstalleerd zien te krijgen.
Ik kan niks anders doen, maar de vraag is hoe moet dat ?
Met een externe dvd speler en een iso bestand aan de server gekoppeld.
Bekijk mijn tweede vraag nog maar eens !
Daar zoek ik een antwoord op.
grtz
Frans
9
Hoi en welkom op het forum,
Ik heb de handleiding even opgezocht en met het repareren bedoel je de Iomega installer / Discovery Tool Pro Software?
Ik heb de handleiding even opgezocht en met het repareren bedoel je de Iomega installer / Discovery Tool Pro Software?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Hoi,
Graag gedaan, laat maar even weten of het allemaal is gelukt.
Graag gedaan, laat maar even weten of het allemaal is gelukt.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)